Salg på flatpakka puter

Bildene er tatt med Instagram, besøk meg gjerne der, sodefjed er navnet ..

Fikk som sagt vaska oss ut av hytta i går.
Og benytta anledningen til å rigge til putene jeg kjøpte på Home&Cottage onsdag.
Rigge til ja, for de kom nemlig flatpakka!
Vakumpakka og med trekket ved siden av.
Skulle få de sånn siden jeg skulle ha så mange,
lettere å få med seg da ..

Ta tre betal for to!
Åhhh, sånne tilbud liker jeg.
Her var det dessuten salgsprisen de gikk ut i fra, og det gjorde det enda bedre.
Normalpris hadde vært 198.- pr. stk. På salg 99.-
og onsdag var prisen 198.- for tre.
Det kunne jo nesten ikke passa bedre for meg,
som var på jakt etter noe til den “nye” sofaen på hytta.
Helt perfekte i fargen var de også!

Litt lykke, sånn oppi alt kaoset nå ..
:o)

10 kommentarer
    1. Koselig: Takk, takk .. men la meg presisere, dette er på hytta, ikke hjemme. Og på ei hytte uti skjærgårde på Sørlandet så må man nesten ha det sånn. ;o)
      Stua hjemme derimot .. vel, her pussa vi opp i påska, men har enda ikke fått opp lamper, gardiner, bilder og sånn. Har jo ikke bodd her på mange, mange uker. Så jeg har visst litt å gjøre jeg og. Aner ikke hva jeg skal ha opp en gang. Og mannen, nei han er det ikke så mye hjelp i på det planet. Lamper er lamper – omtrent sånn!

    2. Åh lækkert! 3 for 2 er nice, det liker vi her også 🙂
      Veldig fint og maritimt interiør hos deg, det er så fint synes jeg 🙂
      Fikk katalog fra Princess her om dagen, der var det mye fint. Nå må jeg ut og handle snart… masse kule og tøffe puter. Skal bli moro å forandre litt i stua mi snart 🙂

    3. Det hender en finner gode kupp på butikken:)og da er det greit å slå til.Flott ble det i sofakroken på hytta iallefall :)så får du glede deg til neste sommersesong

    4. ernashus: Ja, ble veldig fornøyd med disse. Hadde nesten gikk opp å finne noe maritimt nå. Fikk noen, men de skal være i grillbua tenkte jeg, så dette her passa jo helt perfekt. Virka som det var litt kvalitet på dem også. Ikke helt som noen tragiske greier jeg kjøpte på jotex før ferien .. uff.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg