Stemningsbilder fra før sola våkna

 

Merkelig det der.
Når en skal på jobb, eller av andre grunner må opp grytidlig,
da er det fryktelig vanskelig å komme seg ut av dyna.
Ellers, når en overhodet ikke skal gjøre en dritt,
da er det tydeligvis helt umulig å sove lenge.

I dag var en sånn dag for meg.
Da drømmemannen gikk på jobb litt før 5 sto jeg opp.
Er det mulig!? Mørkt og kjølig og enda over en time til sola titta frem.
Hva skal en da finne på liksom?
Kvalm og elendig var jeg og, men det er heldigvis gått over ..

Joda, jeg søkte på google og fant ut når sola var venta.
Og så satt jeg her oppi buskaset og venta på den ..

Godt vi er på ei temmelig øde øy!
Da er det nemlig mulig for kjærringer i overgangen
å gjøre akkurat som de vil.
Iført det første jeg fant på kommoden,
med alle kroppsdeler i fri flyt under, og et ferskt, usminka morratryne.
Eller, rettere sagt, med gårsdagens sminke litt her og der. 

Sånn sitter jeg vel strengt tatt enda.
Men nå er det jaggu ikke lenge til jeg skal ta en svingom i dusjen ..
tenkte bare å vise dere litt av dagens fotofangst først,
nå som jeg endelig klarte å komme på nett her.
Vet ikke hva som feiler den mobiltelefonen min. Eller pc’n.
Men de ville iallefall ikke samarbeide,
slik at jeg kunne få litt av dagens nettdose sånn på morrakvisten.
Da panikken så smått meldte seg,
gikk det plutselig greit igjen ..
puuuuh .. ;o) 

Nyt bildene, og dagen – og en aldri så liten klem fra meg.

10 kommentarer
    1. Nydelige bilder:)
      Håper du har fått en bedre dag enn starten på dagen,lo godt av beskrivelsen din for her kjenner jeg meg igjen:)
      Goe knib<3

    2. Nainalaina: Jeg luska meg vel igrunnen ikke ut for å ta bilder, men det er jo greit å gjøre noe når en først er våken .. ;o)

    3. Herlig beskrevet morgengry…he he…kjente meg igjen i alt fra kroppsdeler i fri flyt til gårdsdagens sminke…og jeg smiler…og nikker helt enig i det med å våkne tidlig når en ikke skal og vil kose dynen så lenge som mulig når jobben kaller 🙂
      Vakre bilder og jeg nøt hvert eneste ett <3

    4. Så vakkert Marit, stemningen i bildene er fantastisk, syns jeg kjenner den skarpe morgenluften. Fin stund på dagen det der, selv om det er vel tidlig for gamle kjerringer som meg. Ha en fantastisk fin dag, klem tilbake:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg