Marianes Monday Macro

8 kommentarer
    1. Det billede er bare et stort WOW, Marit – og undskyld jeg var lidt længe om at komme til M.M.M. hehe.. Men Fruensvilje HAR ret – et stykke med farver kan du godt have og nej du skulle ikke have det gamle tapet tilbage – Flot flot !!!
      Mange tak for dit bidrag it M.M.M. (Mariane’s Monday Macro) – Jeg håber at se mere fra dig 😀

    2. fruensvilje: Takk for det. Ja, kanskje det var noe å tenke på. Men vet ikke helt jeg, nå som stua hjemme endelig er blitt hvit, så skal jeg kanskje ikke slenge opp så mange farger på veggene igjen. Da kunne jeg vel nesten beholdt den gamle karrigule tapeten heller ..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg