Onsdagstema # Gratis

Denne flotte trossa, som jeg har brukt som rekkverk rundt terrassen på hytta,
var, ja nettopp, gratis!!

Jeg fikk den av en hyttenabo, som hadde litt for mye.
Han hadde fått det av en svoger, med de rette kontaktene.
Overfloden, som sikkert er botimot 10 meter, pynter den ene siden
av terrassen og jeg er kjempestolt av det resultatet.

I ettertid har jeg fått enda mer.
Nesten helt likt og omtrent gratis det også.
Fra min egen svoger.

Noen ganger er faktisk jeg også heldig!
;o)

Flere gratis-gleder finner du ved å trykke på logoen over.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg