Himmelsk # 97

Fredag og helg, iallefall snart. :o))
Dere har vel strengt tatt sett et par prestekrager før her inne på bloggen min,
men jeg får nesten ikke nok av dem .. derfor altså.
Er de ikke bare så utrolig fine?

Pleier alltid å ha slike i blomsterkassene på hytta.
Med mer eller mindre hell.
I fjor måtte jeg plukke og plukke, og de så temmelig stusselige ut.
Men i år! Det må rett og slett være noen prakteksemplar jeg har fått fatt i.
Ikke en eneste vissen blomst har jeg til nå måtte ta av.

De står der så friske og flotte og nydelige,
til tross for denne drittsommeren vi har hatt.
Snakk om å gjøre det beste ut av det.
Jeg har visst litt å lære her gitt, av mine egne blomster ..
jeg som går inn i deppemodus etter et par dager med regn,
og da kan du jo tenke deg til hvordan det var i ferien, da det nesten regnet tre uker i strekk!
Men det er lenge siden det, vi har allerede jobba i fire uker,
og er sommeren kommet her i Sør-Norge.
Bedre seint enn aldri! ;o)

Flere himmelske bilder finner du her:

10 kommentarer

Siste innlegg