For mye å tenke på

Vi har visst fått litt sommer her i sør. Endelig! Bedre seint enn aldri kanskje, selv om jeg føler at dette rett og slett bare er seint. For seint. Irriterende seint. Vet ikke om det er fordi jeg er lei av å være her på hytta nå. Det er litt usosialt liksom. Vi har ikke besøk, er ikke på besøk. Har nesten ikke sett våre egne unger i hele sommer. Jeg savner det. Men vi skal jo bare få ferdig denne grillbua først .. det er for det meste det dagene våre består av for tia.

Akkurat nå føler jeg at vi aldri kommer til å bli ferdige. Jeg er drittlei. Det hjelper jo ikke at vaskemaskinen og gressklipperen har streika heller. Det er et sykt slit å få opp noe nytt her. Først i bil, så i båt og til slutt den bakken, uten skikkelig trapper eller en brei god sti. Grei nok når det er bare oss selv som skal opp og et par, tre bæreposer fra butikken .. men en vaskemaskin!! Uff.

I morra har jeg tatt en fridag. En avspaseringsdag. Må få kjøpt maling og visir og så skal elendigheta smøres utover veggene. I grillbua. Utenpå og inni. Normalt liker jeg å male. Det er koselig og avslappende. Ikke minst gøy å se forandringen. Men akkurat nå virker det ikke særlig forlokkende det heller.

Egentlig tenker jeg litt for mye for tia. På alt jeg skulle gjort, burde gjort, må gjøre. Men aller mest tenker jeg på min eldste datter. Det føles så maktesløst å ikke kunne hjelpe sitt eget barn .. Jeg blir litt sliten av all denne grublinga, øresusen hyler og formen ellers er ikke akkurat helt på topp. Skulle ikke tro at vi just hadde hatt tre ukers ferie. Men enn så lenge sover jeg tålig bra om nettene.

1 kommentar
    1. God mogen Marit.
      Du får trøste deg med att humøret ofte blir bedre med litt sol og varme:))skjønner att du sliter pga datteren din og det uvisse,hvorfor ikke invitere henne ut til deg nå som du har en fridag:))kanskje hun kunne hjulpet deg å beise i solveggen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg