En drømmesøndag er over

Vi har hatt to dager med besøk her ute på øya. Og hvilket besøk! Tenk å ha venner som dette da, akkurat nå føler jeg meg ganske priviligert. Først fikk vi hjelp til å bære opp alle takplatene til grillbua. Da det ene venneparet gikk og de andre kom fortsatte hjelpen, og nå er alle takstolene og takplatene på plass. Det begynner virkelig å ta form dette her! Jeg er toppfornøyd. Ikke bare har det gått radig fremover med byggverket, jeg har attpåtil bare kost meg i sola med ei venninne og gode, kalde drikkevarer hele dagen lang.

Her har det rett og slett vært sommer i dag. Ordentlig, deilig, varm, sommer. Vi har vært
utendørs fra 8 på morrakvisten til 23 på kvelden. Første og eneste dag som har vært så varm
at det har vært et alternativ. Tenkt om uka som ligger foran oss, vår siste ferieuke, kunne fortsatt på dette viset.

Dette ser lovende ut, om jeg må si det selv. Kanskje får vi ikke så stor glede av det i år. Men til neste sommer, da kan vi virkelig nyte fruktene etter denne feriens strabaser. Jeg ser frem til det. Gleder meg til det er helt ferdig og jeg kan dille og pynte litt her inne. Men da er det sikkert nye prosjekter på gang. Litt av terrassen på baksiden må bygges om, vi skal ha ny trapp ned til do .. joda, en blir aldri arbeidsledig om en har hus eller hytte. Og iallefall ikke om en har begge deler..

Håper din dag har vært like bra som min. :o)

4 kommentarer
    1. Det så flott ut! Godt å få litt hjelp av gode venner, dere fikk virkelig gjort mye! Heldige dere som har dette flotte sommerstedet. Håper dere får masse finvær nå, mye igjen av sommeren enda. Ha en deilig mandag, klem 🙂

    2. Det er godt med noen slike deilige sommerdager. Det er det vi lever for når de mørke dagene kommer.. Kjekt med gode venner som hjelper til, jobben går ikke bare fortere, men er liksom kjekkere når det er flere! Ha en fortsatt fin ferie!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg