Venter på regnet

Her er takstolene ..

.. og her er taket ..

Det er meldt regn til en forandring, og dermed nekter drømmemannen å begynne på dette her. Kanskje i morra .. Jaaaaavel, jeg mente vi skulle hoppe opp av senga i 5-tia i dag morges, bare for å få gjort det før regnet kommer. Men av en eller annen merkelig grunn var han ikke heltent på den ideen. Vi kan ikke bare begynne, uten å bli ferdige samme dag, visstnok. For da klarer vi ikke å tette det med presenninga. Men det har vi jo strengt tatt ikke klart nå heller. Det kommer vann inn hver gang det regner, og det er jo ikke så sjeldent igrunnen. Så blaut er det allerede der inne. Får fjerne golvbelegget og tørke skikkelig opp når alt er ferdig. Og så kan jeg jo kanskje male og pusse opp litt på utedasen i samme slengen?

I går skulle vi også ha satt opp dette her. Men da blåste det stiv kulig på dette hjørnet vårt. Det var helt umulig å håndtere både takstoler og takplater. Så da så .. Ikke helt noe for min tålmodighet denne her ventinga. Jeg vil jo bli ferdig! Nå, eller aller helst i forrige uke .. og det mest irriterende kan vel bli om det nå ikke begynner å regne i dag. Da har vi venta helt forgjeves jo!!

God lørdag til deg. Jeg må se om jeg kan finne på et eller annet her .. mens det enda er mulig å oppholde seg utendørs ..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg