Tema fredag – Sommar / midsommar

Sommer – som vi helst vil ha den ..
Smeigedager på sjøen med verdens flotteste solnedgang.

Sommer – som den har vært de siste årene.
Regn, regn og atter regn.
Iallefall når jeg har hatt fri fra jobb.

Ferien min begynte i dag, bildet er tatt da jeg kom hjem fra jobb.
Og dette er bare begynnelsen, det verste kommer i morra.
Men så, uti neste uke, skal det visst lette litt,
frem mot helga iallefall.

Vel, jeg har ikke mista motet enda.
Det er lov å håpe ..

Flere sommerbilder finner du HER, hos SInneskatten.

3 kommentarer
    1. Jeg har også vært uheldig med været år etter år – så denne gangen skal jeg ha ferie sent.. men får nå se. Jeg har funnet ut at en får nyte dagene uansett vær.. og så får en gledes ekstra over det fine når det er fint:) Håper du får en fin midtsommerhelg med eller uten regn:)

    2. Uff da! Ikke bra 🙁 regner litt her og nå, men ikke såååå mye! Skal har 30 stk på 85 års feiring på søndag så håpert, men da er det meldt stiv kuling og!! Nyt ferien så godt du kan likevel også håper vi…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg