Happy Valentine’s Day?

Så kom vi til enda en av disse nymotens feiringene.
Sikkert kos det, men det var jo just morsdag.
Snart har vi bryllupsdag, jeg har bursdag og tre ukers tid etter er det mannens tur.
Innimellom der er det fem unger som også fyller år.
Et par barnebarn er venta og de to vi allerede har blir et år eldre.
Vi har hver vår unge som fyller 20, en svigersønn blir 30, jeg blir eldgammel ..
og plutselig så er det jul igjen!

Butikkene bugner over av mer eller mindre fornuftige ting du kan bruke pengene på.
Gjør du det ikke, så blir du kanskje sett på som litt kjip?
Får du ikke noe av mannen eller kjæresten så er han kanskje ikke så glad i deg likevel?
Jeg forventer absolutt ikke noe og ikke har jeg gjort noe selv heller.
Nei nå gidder jeg faktisk ikke å feire noe mer på en stund!

Sender over en klem og noen helt naturlige hjerter.
Så enkelt kan det gjøres, ikke kosta det noe ekstra heller ..
Og husk det er faktisk bedre å fordele ut klemmer og hjerter og alt det der
litt sånn med jevne mellomrom.
Jeg trenger absolutt ikke en oppfordring fra handelsstanden
for å vise de jeg er glad i litt oppmerksomhet.

Ønsker deg en fin dag, med eller uten valentine.
;o)

6 kommentarer
    1. Denne dagen har jeg ikke noe forhold til….er nok litt for gammel…tror de yngre tar denne dagen mer alvorlig. Og vise hverandre at man er glad i hverandre behøver som du sier ikke og koste noe.Ha en fin kveld:)

    2. Jeg føler at å innføre Valentines day er enda en dag hvor de som ikke har så mye kjærlighet skal få føle seg enda mer utenfor…..
      Ja til å si vi er glade i hverandre på akkurat den dagen vi velger selv! Fikk en klem av mamma på sms i dag, ellers akter jeg å late som det er en vilkensomhelstvanligdag 🙂

    3. Jeg sender noen gode hjerter i retur og gode klemmer, vi feirer heller ikke valentinsdag, har liksom ikke sånn tradisjon. God klemmer <3

    4. Jeg er helt enig med deg,alle disse dagene er skapt for att handelstanden skal tene på det.
      Rekner med att jeg får både klemmer og masasje av min kjære i kveld og da er jeg fornøgde :))
      ønsker deg en riktig fin dag

    5. Jeg verken forventer eller får noe på denne dagen, men mine døttre har fallt litt for Valentinsdagen, i alle fall ho eldste, men ho yngste har faktisk blitt bedt hjem til kjæresten i dag på hjemmelaget middag, så romantikken blomstrer hihi men når det er sagt, disse oppkonstruerte dagene der man skal føle seg tvunget til å kjøpe og gi noe liker ikke jeg heller, jul, bursdag og bryllupsdag holder lenge for meg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg