Søvn og frokost

God morgen der ute! Eller .. strengt tatt likner det vel mer på formiddagen nå. Jeg har sove og sove de to siste nettene. 8 timer mer eller mindre i strekk! Det føles merkelig, helt uvirkelig, og
det beste av alt er at jeg nesten føler meg som et
nytt menneske.

Piller er tydeligvis redningen, av og til. Men jeg føler meg ikke helt lur som må ta de for å få øynene til å lukke seg om nettene .. tenker jeg forsøker uten til natta som kommer. Kan vel leve godt en stund på denne søvnen jeg har fått i det siste.

Til og med morratrynet ser ikke så helt for jævelig ut når jeg møter det i speilen. Ååååh! Kan ikke beskrive hvor fantastisk deilig dette har vært. Endelig. Endelig sover jeg igjen. Selv om jeg nesten har dårlig samvittighet for at jeg sover vekk halve formiddagen, ikke får jeg gjort så mye resten av dagen heller. Men nå ble denne uka bare sånn, så kan kanskje det være grunnen til at neste uke blir mer effektiv her hjemme også.

De siste dagene har jeg gleda meg til frokost. Jeg som ikke kan fordra det måltidet. Før pressa jeg ned noe havregrøt, bare fordi jeg tror det er sunt, men nå har jeg funnet min ynglingsmat på denne tiden av døgnet. Eller, ikke akkurat denne tiden, for normalt er jo frokosten sånn i 7-tia. ;o)

Jeg har fått dilla på bær og vaniljekesam. Vet ikke helt hvor sunn den der kesamen er da. Sannsynligvis er den ikke sunn i det hele tatt, til det smaker den for godt. Iallefall toppes kesamen med bær. Masse friske bær. Aller helst vil jeg ha bringebær og blåbær, men i går hadde de ikke bringebær. Så de ble det jordbær. Slett ikke så verst det heller.

Ser det ikke fantastisk godt ut kanskje? :o)

9 kommentarer
    1. Det der så deilig ut og vanlijekesam skal visst være sunt, så spis det med god samvittighet. Søvn er viktig, jeg hadde blitt sprø om jeg ikke fikk sove

    2. Ble glad på dine vegne at du har fått sovet litt håper virkelig du får noen gode netter så du får hentet deg inn:))
      Ha en fin kveldd<3

    3. deilig å få noen gode netter med søvn,unner deg det:)vaniljekesam er jo egentlig dessert men på muritun fikk dei slankeoppererte lov å spise det på friske bær etter middagen.
      Men vil du gjøre denne frokosten litt sunnere så bytt vaniljekesamen ut med tyrkisk yughurt

    4. Så deilig med søvn! Det gjør jo dagene sååå mye bedre!
      Så vidt jeg har forstått så er kesam en type ferskost… Og iallfall den magre varianten er sunn! Så nyt det du 🙂

    5. Det må være deilig å få sove. Av og til må man bare ta piller til hjelp når det er som verst!!
      Bær med vaniljekesam er deilig! jeg bruker det som lørdagsgodt av og til, da rasper jeg litt sjokolade oppå. Får mye sjokoladesmak selv om det bare er litt.. 🙂

    6. Hørtes veldig godt ut,så godt at jeg skal prøve det 🙂 jeg får ikke i meg frokost,den bare vokser i munnen på meg!

    7. For å unngå sukkeret i vaniljekesamen, bruker jeg mager kesam, setter til litt kalorifritt søtningsmiddel, f. eks sukrin eller tagatesse, og litt vaniljepulver. Men jeg gjør det fordi jeg er diabetiker, ellers tror jeg vaniljekesam er veldig sunt, kos deg med frokosten din! 🙂

    8. Jeg har også fått dilla på akkurat dette! Vet ikke hva kesam er en gang, men så godt som det er til friske bær! Nei, dette skal vi unne oss, Marit, he he.. Godt at du har sovet så mye, du trengte nok å ta igjen litt. Ha en nydelig fredag:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg