Sandaler .. og enda flere sandaler ..

Jeg har visst skodilla. Eller sandaldilla om du vil. Støvelettdilla også egentlig. Men alt til sin tid. Og
nå er det sandaler som gjelder! Ingen av sandalene hjemme hos meg føler seg noen gang ensomme.
For de har alltid et annet par ved sin side. Eller
oppå gjerne. For nå begynner det å bli litt liten
plass til alt dette fottøyet mitt egentlig.

Jeg har en litt sær smak innimellom. Dette du
ser til høyre her er nemlig mitt siste innkjøp. Har
ikke sett de enda. Fant de på nettet og bestilte bare. Fra en plass som så litt merkelig ut. Får bare håpe det kommer ei pakke med skotøy til meg om
ikke så lenge. For det hadde vært litt kjipt om det slutta her, med betalinga ..

Gladiatorsandaler. Det høres veldig ille ut. De forrige jeg hadde ble visst kalt romersandaler. Litt
mer for normale folk det der. De var enklere i
utgaven enn dette, men utvalget i år var litt begrensa.

Du trenger ikke fortelle meg at dette ikke er hot. Jeg vet det og jeg bryr meg igrunnen ikke så mye om det. For til rett antrekk synes jeg at disse her er veldig kule. Jeg liker de og det er det viktigste for meg. Det er mange år siden jeg fulgte flertallet når det gjelder både sko og klær. Noe som har resultert i mye rart i klesskapet mitt. Ikke alt er blitt brukt like mange ganger heller, må bare innrømme det, men hvem har ikke noen feilkjøp liggende her og der? ;o)

6 kommentarer
    1. synnovesyr: Tror mine bein også er litt rare. Fikk sandalene, og de passa helt perfekt nederst på leggen, mens øverst kunne jeg ikke få kneppa de! Åååh! Så irriterende. Og jeg har ikke så tykke bein heller, selv om de nok ikke er som de var før i livet.

    2. til det rette antrekket er nok disse stilige:)såg ei ung jente med slike på seg i går når jeg tok bussen til sykehuset,til sandalane hadde hun avklipte dongeri shorts og genser:))det funket fint sammen det

    3. De blir stilige til rette antrekk,jeg bestilte meg tre par sko på postordre for en stund siden men de passet ikke særlig bra,ikke noe galt med skoa ,men mine rare bein:)

    4. Syns de er tøffe jeg, har et liknende par selv. Men som Venke venter jeg på at det skal bli litt mer enn tolv grader før jeg bruker sandaler.. Syns egentlig det er litt vanskelig med fottøy når været er sånn, for jeg vil gjerne bruke sommerlige klær. Så det blir ofte ballerinatyper jeg velger, men de er ikke gode å gå på byen i.. Vil ha varme og sandaler! 🙂

    5. venkesstrikk: Det er ikke stort mer her heller, men jeg går på sandaler helt fra mai til oktober, sånn omtrent. Bare på trass!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg