To halvråtne stoler ..

Gud så stolt jeg var av disse stolene da de ble kjøpte i 1996.
De sto så fint i stua, stort sett til pynt,
til tross for puter både i sete, rygg og nakke.

Jeg ble lei og stolene havna utenfor for en del år tilbake.
Bare en mellomlanding før søpla liksom.
For å selge dem, det gikk ikke, selv om de var av god kvalitet, så helt nye ut
og hadde kosta 3000 kroner stykk da de ble kjøpt.
En skal ikke så mange årene tilbake før disse her var helt ut,
men nå derimot ..

For øyeblikket står mine til pynt i hagen.
Jeg har har ikke hjerte til å kaste dem, iallefall ikke enda.
De ser jo litt koselige ut da, selv om de nå begynner
å bli så råtne at jeg tror de er ubrukelig
til alt annet enn å bare stå der ..

Tror likegodt jeg legger dette inn på Torsdagstema – I like.
Er en stund siden jeg har vært med der ..

:o)

9 kommentarer
    1. Vera Lynn: Har prøvd å kaste dem flere ganger. Sist heiv jeg de ned fra verandaen i andre etasje for å ta de videre til søppelfyllinga, uten at de ble mer ødelagt av den grunn. Så ombestemte jeg meg – igjen. Men nå får de stå her, helt til en eller annen prøver å sette seg i dem .. for da er jeg redd de virkelig blir å betrakte som søppel!

    2. Jättefina korgstolar i dina bilder, det gröna och blommornas färger lyfter upp fotona och gör dom så vackra. Tycker dina bilder skulle platsa i en heminrednings tidning.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg