London – En liten svipptur på kanalen

Turen fra Camden Lock til Little Venice tar en liten time.
Jeg hadde store planer om å få tatt mange flotte bilder, men kapteinen på skuta
var dritsur og vi fikk egentlig ikke lov å reise oss opp og forlate plassen vår.
Heller ikke sitte i trappa og ta bilder ut fra siden på båten.

Må bare innrømme at jeg nok ikke innretta meg helt etter reglene på denne turen.
Og her er litt av resultatet:

Mens noen hadde bygd seg et flytende palass ..
hadde andre litt mer landfaste eiendommer.

Det gav mersmak!
Og den gamle drømmen om å ha en ukes ferie på dette viset,
da som kaptein på egen skute, dukka opp igjen.
Nå er jo ikke jeg kjent for å være det mest tålmodige mennesket på jord,
så det er stor sannsynlighet for at dette er en litt treig måte
å feriere på for sånne som meg.
Likevel må jeg bare innrømme at det fortsatt frister ..

Det er bedre å angre på noe man har gjort,
enn å angre på det en aldri gjorde …

4 kommentarer
    1. Jeg elsker bildene dine og nå har jeg vært på rundreise i London igjen 🙂 Tusen takk for en flott tur med en flott dame:-) Elsker nett tilgang igjen også:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg