London – Camden Lock

Jeg tror nesten ikke jeg har vært i London uten å ha tatt en tur til Camden Lock.
Denne bydelen og markedet som ligger langs kanalen tilbyr det meste en trenger, og absolutt ikke trenger.
Tidene har forandret seg litt her også.
Fra å ha mange mer eller mindre lugubre foretak hadde dessverre t-skjorte bodene
overtatt en god del av markedsandelene.
Til tider kunne det minne litt om jalla-sjappene i sydligere strøk.

Frokostpub.

Hvem har ikke ønsket seg en tidsmaskin innimellom?
Vel, jeg lot meg ikke friste ..
Det var ikke noen garant på hvor en havna, så jeg pingla ut rett og slett ..

I flere år har jeg drømt om en kanalbåtferie.
Det nærmeste jeg har kommet er to turer fra Camden til Little Venice.

Stikker du med videre?
En  liten svipptur på kanalen

3 kommentarer
      1. Tusen takk. 🙂 Ja, en kan jo ikke være i London uten å være i Camden! Jeg kan jaffal ikke. Er en god stund siden jeg har vært der nå da, så kanskje snart på tide med en ny tur.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg