Søvnløs i skjærgården

Noen ganger kan det være fint å ikke sove. I natt har det vært litt sånn. Det var alt for varmt på soverommet, så jeg sto bare opp. Lenge før sola hadde tenkt å gjøre det samme..

Det er stille her på denne tiden av døgnet. En og annen døgnvill måke eller småfugl piper litt, siste rest av en fest høres i det fjerne. Og det er det. Ikke en båt å se, ingen motordur.

Så satt jeg der da, ved siden av badestampen og venta på sola. Det er mange tanker som svirrer rundt i hodet mitt for tia. Det går fra glede til ren og skjær fortvilelse på no time. Og når jeg klarer å kople ut litt, og riktig kose meg, ja da får jeg dårlig samvittighet.. Er det egentlig lov å kose seg nå da?

I dag får vi besøk av min yngste datter og samboeren. De skal overnatte. Ser frem til det og gleder meg over dette fantastiske sommerværet vi har her nede. Så får vi bare ta resten som det kommer, når det kommer, og jeg håper virkelig vi ikke må vente så alt for lenge.

Dette var et forsøk på mobilblogging. Følte jeg hadde litt lite kontroll her, så om det ser litt rart ut skjønner du grunnen nå.

Ønsker alle en fin dag.

5 kommentarer
    1. Kos dej med godt samvet! Når du koser deg bygger du deg sterkere…og då er du ei mykje sterkare og bedre en klippe for dei som treng deg:-)

    2. Været i sør har jo bare vært DIGG den siste tiden. I love it !!!! Ja, vanskelig å sove enkelte ganger, men sola gir meg så mye energi, så pytt pytt!!!
      Mobil-blogging gikk jo greit det. Ikke noe rart i dette innlegget!!!
      Ha ei god uke!!

    3. Heia Marit
      Humøret ditt vil nok svinge veldig i denne tiden men husk at når du er i “godt” humør samler du krefter til å takle redsel og det som følger med . så ikke ha dårlig sammvittighet om du klarer å tenke på noe annet enn datteren din i noen timer. Det å ikke vite er ofte veldig krevende og det hjelper ikke noen at du kjører deg helt ut.
      Så kjære Marit ta vare på de stundene du klarer å kople ut for det er de som gjør at du klarer å takle situasjonen, jeg føler med deg og sender noen varme tanker<3
      Goe knib<3

    4. Slapp av og kos deg på hytta i det fine været, det fortjener du! Jeg var også søvnløs inatt, sto opp halv fem og laget meg litt mat… Deilig å stå opp til det fine været, så nå bestemmer vi oss for å nyte – ikke sant? Ha en fin søndag, Marit, klem 🙂

    5. God morgen.Dette ser fint ut og bilde var nydelig:)Det er godt å lese att du greier å nyte litt,og ja du har lov til å vise glede.Selv om ting kan virke svart og håpløst så hjelper det ingen att en sitter og depper hele tiden,kan ikke tro att din datter ønsker det heller.
      Kos deg med besøket og nyt det godt været vi har for tida:))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg