PULS – Tribute to Pink Floyd

I går var vi på konsert. I tillegg til dåpen fikk vi også med oss en av ekstraforestillingene til PULS i Kilden. Billettene var forøvrig bryllupsgave til min bedre halvdel i år og egentlig var jeg jo heldig som fikk benytte med av den ene. Men om noen andre hadde stukket av med den, så tror jeg ikke hverdagen vår hadde vært så veldig gøy fremover, så han hadde vel strengt tatt ikke noe valg denne drømmemannen min.

PULS holdt en nesten tre timers konsert på full guffe. Såpass at jeg kommer til å lide under det i et par uker. Minst. Øresus og konsert, eller annen høy lyd, hører ikke sammen. Jada, etter alle disse årene med uønskede lyder i hodet, er jeg fullt klar over det. Et helt normalt kinobesøk gjør at jeg sliter i flere dager etterpå. Men hva skal en gjøre da, sette seg til i stua hjemme og ikke oppleve en dritt?

Lyden og lysshowet var ekstremt forbedret siden sist. Selv om jeg personlig kunne styre meg for alt dette lyset i tide og utide. Det var nok en guttedrøm for bandmedlemmene som gikk i oppfyllelse der gitt! Men mer av alt blir fort for mye, og etter min mening var nettopp det resultatet av lysshowet. Barnslig spør du meg, men det gjør du vel ikke .. Jeg synes ikke det er så kult å bli blendet av diverse lyskastere med jevne mellomrom gjennom en hel konsert. Det er ubehagelig og irriterende, rett og slett. Muligheten for at det er meg som er blitt for gammel til dette her er kanskje også en medvirkende årsak til reaksjonen min .. men det der gidder jeg ikke dvele ved mer enn nødvendig.

Gammel eller ikke, jeg synes det er synd at de nå legger opp. Eller i alle fall avslutter dette konseptet. Regner med at de kommer med noe nytt etterhvert, for med et sånt talent hadde det vært helt bortkasta å ikke dele det med oss andre, litt mindre, begavede sørlendinger ..

Vil du vite mer om PULS, eller høre en liten smakebit, kan du gå inn HER.
Siden er vel verdt et besøk eller to. 

3 kommentarer
    1. sikkert en fin opplevelse.Nei sitte hjemme og sture går ikke,av og til lyt en bare hive seg ut i det og heller ta støyten etterpå,en har da mange år igjen å leve

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg