Jordan visste hvordan

Trykkleifer kan skje selv den beste. Jeg maila og spurte om forklaring på bruksområdet til denne skurepaden jeg fortalte om i slutten av forrige uke. Og vettu, jeg fikk svar allerede dagen etter. Slett ikke verst. Jeg hadde vel egentlig ikke forventa noe svar derfra. Skulle jo selvsagt ha lagt det ut her for lenge, lenge siden, men noen ganger strekker liksom ikke tiden til .. det er en av ulempene med å jobbe fullt liksom ..

Jeg linka til innlegget mitt og skreiv dette i min mail til Jordan:

Hei.

Jeg kjøpte en slik pad for å rengjøre dusjen med, det står jo så flott på pakninga at den er til sånt .. så snur jeg skurepadpakninga og leser på baksiden ..

Der står den ene advarslen etter den andre, på ting den ikke må brukes på, de samme tingene som blir nevnt som greie bruksområder ved første øyekast. Regner med at du ikke har en slik foran deg, men du kan selv se teksten her (linka til innlegget mitt).

Nå er vi noen stykker som er veldig glade for en forklaring, og kanskje en bruksanvisning for hvordan denne kan brukes .. er den i det hele tatt brukbar på noe som helst?

 

Og her er svaret jeg fikk:

Jordan skurepad – forskjellig Pad til forskjellig bruk.

Ja, dette var godt spurt og jeg må innrømme at det var litt flaut at du hadde oppdaget en av disse. 🙂

Pakningen du henviser til er et opptrykk av den forrige forpakningen som hadde skrivefeil på baksiden. Den er erstattet. Den nye pakningen som ble sendt ut i sommer 2011, viser jeg vedlagt slik at du kan se hva slags varsler vi mente å si.

Viktigst. SkurePad fin kan benyttes til alt som står på forsiden. Årsaken til de andre advarslene er at vi også leverer SkurePad Medium og Grov som ikke bør benyttes på keramisk topp og slikt. 🙂

Vi håper at dette var beroligende svar.

 

Så da vet vi det! :o) 

5 kommentarer
    1. Så bra at du fikk raskt og skikkelig svar. Det skulle jo egentlig også bare mangle… Tenker at de også burde sende deg noe i posten som plaster på såret, men det er kanskje for mye å forvente?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg