Mandagstema – I fokus

Ny uke – nye muligheter.
Jeg går fra kveldsvakt til dagvakt nå,
igrunnen burde jeg ha ligget under dyna for lengst ..
selv om det sannsynligvis ikke hadde hjulpet så veldig mye.
Men det er kanskje verdt et forsøk nå,
før jeg igjen må på jobb?

Hva som er i fokus hos meg for tia?
Bortsett fra det faktum at jeg absolutt burde ha sovet nå ..
joda, det skal jeg fortelle deg:
Renoverig av stua.
Lister, skeive vinkler, bulende vegger, merkelige løsninger
og hjørner som absolutt ikke er 90 grader.
Gamle hus er nöe dritt!
Enda verre er det når de ikke er gamle nok til
at denne skjeivheten kan ansees som sjarmerende.
Snarere et ufattelig irritasjonsmoment ..

Hvitveisene
hadde jo passa perfekt her, men de viste jeg jo just.

Derfor altså ..

 

Flere bilder finner du hos Helene:

.. og da gjenstår det vel bare å ønske alle som er innom en fantastisk
begynnelse på uka som ligger ny og ubrukt
foran oss ..

:o)

13 kommentarer
    1. Gamle leiligheter er oxo noe dritt…. Min er en sånn, hvor vegger og gulv er skeive som igjen er en utfordring når man skal pusse opp!!
      Håper du får den søvnen du trenger for å snu om fra kveldsvakt til dag :o))

    2. Det var et kjempekreativt og flott bilde! Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin og god uke!:)

    3. Ja sånne prosjekt krever fokus i flere uker, et tålmodighetsprosjekt. Vi skulle startet med loftet og malt alt av lister og tak, men så var det jo en del som skulle gjøres ute også, så vi får ta en ting av gangen. Lykke til med innspurten på stua

    4. Kombinasjonen med kveldsvakt før tidligvakt er en prøvelse for en stakkars turnusarbeider,,, *sukk* ønsker meg tilbake til den tiden da jeg bare jobbet nattvakter…
      Håper du får litt søvn likevel og at morgendagens vakt blir god.
      -klem-

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg