I wanna go home ..

Ble en veldig lang (arbeids)dag dette her.
Ser frem til å hjem og legge meg.
Krype under dyna og inn i den aller beste armkroken.
Forhåpentligvis sovner jeg veldig fort ..

Normalt skulle jeg vært der nå.
Men det skar seg litt her, så nå må jeg sitte en stund til.
Vente til avisen er kommet gjennom pressa ..
Typisk at noe måtte gå galt i dag!
Veldig galt til og med!

I morra skal jeg være barnevakt.
Det er planleggingsdag i barnehagen.
Siden jeg skulle jobbe kvelden,
var jo det en ideell løsning.

Ikke vet jeg hva vi skal finne på.
Hjemme hos oss kan vi ikke være, der er det jo
bare støv, rot og kaos.

Dårlig vær har de meldt også.
Bare sånn for å gjøre det ekstra greit for oss.
Snuppa ville gjerne en tur i skogen,
men i surt regnvær vet jeg ikke helt
om det frister så veldig.
Ja, ja, vi finner vel på et eller annet ..

Koselig blir det helt sikkert.
Selv om jeg ser litt mørkt på det akkurat nå.

I wanna go home, I wanna go home,
ooooh I wanna go home …

3 kommentarer
    1. Heia
      Når jeg skriver dette er du barnevakt og koser deg helt sikkert, håper dere finner på noe hyggelig:)
      Ha en super dag og goe knib<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg