Godt med litt påskestemning, men snø …???

Da var vi hjemme igjen fra middag hos svigers. Litt forspiste, men ellers ved godt mot. ;o) Det var koselig å være en plass der det var pynta til påske. Gul duk, blomster, servietter og kyllinger. Trodde ikke jeg brydde meg så mye om det der, men kanskje jeg har tatt feil ..

Vi er blitt to sofaer fattigere i dag. Satte inn en annonse på finn gis bort og rett etter ble en toseter og en treseter henta. Så nå var det bare igjen en treseter og tre puffer. Kommer til å bli litt lite møbler i denne stua de kommende ukene altså, men jeg hadde liksom ikke lyst til å dra inn igjen det gamle. Dermed får det holde med en treseter som vi skal beholde, pluss spisestua og skapene/diskene.. Er vi riktig uheldige så blir vi en del sitteplasser i manko 6-8 uker fremover, men jeg håper de er litt kjappere enn det ..

Ute snør det mer og mer. I hundegården har det til og med lagt seg på terrassegolvet. Kjipe greier. Det er iskaldt og vi fyrer faktisk .. til og med jeg synes det var kaldt her da vi kom hjem, så da må det være ille! Bikkja ligger fornøyd i buret etter to turer i dag og samvittigheten min er mye bedre enn de foregående dagene.

Nå er det beina på bordet en stund og kanskje en tur i badestampen etterhvert. For å løse opp såre musker og lade skikkelig opp til morgendagens innspurt oppe i stua.

God kveld til dere. :o)

5 kommentarer
    1. Takk skal du ha, deilig med flott vær og egen værmelder 🙂 Vi skal avgårde i 10 tiden og det høres bare bra ut.
      Ha en fin dag også blogges vi litt senere:)
      Goe knib<3

    2. solkro: Hei på deg. Ble dårlig med stampebad i går, jeg sovna på sofaen temmelig tidlig …
      Det er absolutt ikke noe som minner om vinter her lengre. Verken på veiene eller i hundegården. Knallblå himmel og sol, men litt kaldt. Ha en fin dag. :o)

    3. Får håpe dere ikke må gå alt for lenge med lite sitteplasser da. Men uansett klarer dere dere jo når dere ikke har besøk…
      Kan tenke meg det var deilig å gå på besøk når man selv holder på å pusse opp. Og påskepynt er fint i påsken.. he he

    4. Da er det bare å ønske dere lykke til i morgen med resten av arbeidet og hvis du har lyst kan du jo komme med en oppdatering på veiene i morgen til morningen for vi skal jo forbi byen din:)Har ikke lyst på snødekte veier.
      Ha en trivelig kveld og kos dere i stampen:)
      Goe knib<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg