Den store maledagen

Puuuh! Det var verre en jeg trodde dette her. Beina har liksom ikke helt vært på mitt lag. De liker ikke at de skal holde denne kroppen oppreist i en stige flere timer i løpet av en dag. Og jeg må bare innrømme at jeg ble en smule sur på meg selv siden jeg nesten pingla ut her. Fankens drittkjærring, det er liksom ikke sånn jeg pleier å oppføre meg når det er oppussing på gang!

Men nå har alt fått to strøk iallefall. Alt av tak vel og merke. Det følger jo alltid med masse andre ting når en først starter på et sånt prosjekt ..

Her er min del. Måtte ha litt hjelp fra drømmemannen et lite øyeblikk. 10 lengder. Men så var jeg klar igjen, etter halvannen liter drikke og en liten timeout. :o)

I morra finner vi ut om det holder med et strøk til. Tviler litt, men håper enda.

Har også så sått begynt å drømme om ny sofa. For det blir ikke så gøy å flytte inn igjen alle de fargerike, slitte, greiene vi har hatt her inne siden jeg og x’en min kjøpte huset i 1996.

Dette blir min og drømmemannens første stue. Han flytta jo bare inn her, tok meg og huset som det var.. Det eneste vi pussa opp i hoveddelen var soverommet. Men i ettertid har jo alle dørene nede og trappa blitt malt. Nå var det endelig det største rommet sin tur. Har sett på dette som et uoverkommelig mareritt, og i går trodde jeg nesten jeg hadde rett i mine antakelser. Men i dag har alt gått så mye, mye bedre .. ;o)

5 kommentarer
    1. Ser fint ut dette – men gudene skal vite at det å male er JOBB, og absolutt ikke kos før etter det er ferdig.. 😉 Lykke til imorgen og håper du du slipper så mange strøk til:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg