En halvvissen tulipan ..

Føler meg igrunnen litt sånn jeg også. Halvsyk, halvvissen, dødstrøtt .. Såpass at jeg til og med gikk hjem fra jobb i dag, over to timer før jeg egentlig skulle ha slutta. Da frøys jeg, nå holder jeg på å krepere av .. hetetokter? .. feber? Tja, ikke vet jeg, men varmt er det jaffal!

Vi har hatt middagsgjester også. En del av arvingene. Men akkurat det gjorde ikke så mye. Mens middagen på et eller annet vis ble til inne på kjøkkenet lå jeg godt innepakka i et teppe og sov på sofaen. Veldig ulikt meg. Jeg legger meg jo aldri til sånn midt på dagen. Jeg sover jo såvidt om nettene! Merkelig og fryktelig irriterende.

Nei, nå tar jeg rett og slett kvelden gitt .. så krysser jeg alt jeg har og håper på en bedre dag i morra .. hvis ikke så må jeg kanskje bare gi etter og holde meg litt i ro til det glir over igjen. For det gjør det jo sikkert. Ganske snart. Jeg er jo ferdig med å være et sånt virusbefengt og sykelig vesen for flere måneder siden. Så dette her er sikkert bare en helt alminnelig bitteliten influensa eller noe i den duren, med tilhørende magetrøbbel. Noe som egentlig har kommet og gått siden drømmemannen var syk og borte fra jobb for et par, tre uker siden. Helt ufarlig og veldig kjapt forbigående. Ikke egenlig noe å tenke på i det hele tatt.

God natt. :o)

5 kommentarer
    1. Om jeg ikkke blogger denne uken leser jeg jo litt,har også hatt sovesyken føler jeg :)Du må ha god bedring Marit og pass på deg selv<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg