Det spirer og gror

Hos oss er all snøen vekk og vi har hatt ei god, varm uke.
Vi har fått en forsmak på våren, med hele 15 grader flere dager på rad!
Sannsynligvis har det bare vært et blaff, men her må en ta med seg det en kan av gleder.
Det er jo for godt til å være sant, jeg vet jo det, for vi er jo såvidt hoppa over i mars.
Dessuten har jeg hørt rykter om at snøen kommer tilbake til uka.
Men jeg velger å ikke tro på rykter.
Venter heller til jeg har bevis og håper selvsagt at det ikke stemmer.

;o)

12 kommentarer
    1. Åååå, det varmer å se de flotte bildene av knoppene som har kommet hos deg :o)) Det har så smått begynt her oxo, kunne se antydning til liv i det ene blomsterbeddet mitt tidligere i dag :o))

    2. fruensvilje: Ble ganske fint det bildet der ja. Skulle nesten tro jeg hadde gjort noe med bakgrunnen, men den var bare så grå og trist i utgangspunktet.
      Jeg har faktisk aldri sådd en sommerblomst i hele mitt liv. Burde nok ha gjort det, for det er jo kjempedyrt å kjøpe til hele denne hagen .. men ikke har jeg noen plass å ha de heller. Så jeg fortsetter å holde liv i gartneriene nær meg.

    3. helgemamma: Takk for det. Synes det er kjempegøy å ta bilder, og interessen tok seg ganske godt opp igjen da jeg fikk meg et skikkelig speilreflekskamera. Det var liksom ikke helt det samme de årene jeg dro rundt på små kompaktkameraer, selv om de var litt mer hendige. Dessuten er det jo kjempegøy å få respons på bildene her også da. ;o)

    4. nydelige bilder,og den hærlige fargen på krokkusane da:)
      Vi har hatt en forsmak på våren noen dager også,og i dag sådde jeg litt sommerblomster:))men dei står inne i fjøsen da

    5. Jeg blir like fasinert hver eneste vår av å se at det igjen spirer og gror etter vinteren.. Og disse små hardføre blomstene som er de første til å stikke hodet opp over leire og snø… 🙂
      Nydelige bilder du tar!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg