Ja takk, begge deler!

I dag var jeg riktig så effektiv før jeg kjørte avgårde til jobb. Men istedenfor å gyve løs på alle de skitne vinduene har jeg altså hatt storrengjøring på kjøkkenet. Noen ting har bytta plass, andre ting er kasta, gardinene er skifta ut .. og ja, dette ene vinduet ble faktisk vaska til tross for litt regn

Forandring fryder, men den store oppussinga jeg egentlig drømmer om lar vente på seg. Stua har jeg snart gitt opp. Den går meg såpass på nervene nå at jeg nesten ikke har lyst til å ha besøk lengre. Her hjelper det dessverre ikke med en liten forandring eller et par nye ting. Her må det rett og slett en hel makeover til, altså; nye vegger, lister og sofaer .. sånn bare for å nevne det viktigste. Jeg tror nesten ikke jeg kommer til å få oppleve det der. Rett og slett fordi jeg bruker opp alle pengene til reiser og ferieturer ..

Neste tur er allerede under planlegging. Feriedag er ordna, hotell reservert og flybillettene snart i boks. Vi skal til London! Jeg har tydeligvis lopper i blodet og faktisk kan det til tider være ganske plagsomt å ha det på dette viset. Tenk om jeg bare kunne sagt som Ole Brumm: Ja takk, begge deler!

;o)

6 kommentarer
    1. Har sansen for Ole Brumm jeg :o)) Han sier noe fornuftig innimellom, hehehe! Det er godt å rydde og kaste innimellom, noe jeg snart må ta tak i oxo… Mange ganger er det ikke så mye som skal til for å få en forandring :o))

    2. Deilig med noen små forandringer og et rent kjøkken:) Hender nok at min prioritering ikke alltid er så smart heller.Kunne ha trengt og pusset opp badet men jeg bruker nok for mye penger på hobbyen min til at det lar seg gjøre med det første.Men sant og si tror jeg jeg blir lykkligere av og ha en hobby jeg elsker og drive med enn og ha et strøkent bad.Kanskje det slik med deg og turene dine også:)

    3. Ikke alltid like lette valg men du får prioritere det du liker best:)med tid og stunder får du nok pusset opp :))
      Ha en Goe knib<3
      Herlige London:)

    4. Lopper i blodet, ja det har du :)) jeg også, jeg vil ut på tur snart !!!! hehe men så har jeg lyst til å pusse opp soverommet da, så der har vi det valget ja.
      Du kan jo alltids ta noen flotte feriebilder og lage noen store bilder av til å henge opp i stua da 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg