Morgenstemning og helt vindstille

Hei og hå, her hos oss er det rett og slett litt dagen derpå. Vi har vært på overnattingsfest, som skikkelige fjortiser. Bare det at vi slapp å lure noen foreldre for å få lov til å gå ..

Planlagt overnatting var det også. Vi har jo en hund å ta hensyn til. Dermed stappa vi inn dyna, putene, bikkja, buret og vinen i bilen og kjørte avsted i går kveld.

Det ble en utrolig vellykka affære. Fantastisk mat som alltid og god stemning til langt utpå morrakvisten. Halv fire la jeg meg, som nest sistemann, etter å ha hjulpet verten å rydde litt først. Det å stå opp til restene etter en fest er jo ikke så kult uansett hvor grei kvelden har vært.

Vi våkna tidlig og var ute på tur før 10. Som bildet viser så har vi aldeles nydelig vær på sørlandet i dag og for ikke å forstyrre vertskapet, som fortsatt lå og sov, tok vi en times tur med bikkja. Det var ikke antydning til liv i noen av de tre etasjene da vi kom tilbake heller, så dermed pakka vi bare sammen tingene, sendte en sms, takka for oss og kjørte hjem .. Har enda ikke fått noe svar på den meldinga, så enten har de ufattelig godt sovehjerte, eller så er formen ikke helt i toppskiktet i dag. Merkelig ..

Vil ikke påstå at jeg føler meg like pigg nå som da jeg sto opp. En liten dagen-derpå-følelse har sneket seg inn, så jeg er litt shaky og halvkvalm, men det går seg vel til etterhvert. Det hjalp iallefall litt å få i seg noe mat.

Det er så fint vær at jeg faktisk har lyst til å ut en tur til. Men om jeg nevner det for drømmemannen tror han sannsynligvis at det enten har klikka for meg eller at jeg ikke er blitt helt edru enda. Han er dessverre ikke like glad i å gå tur som meg. Det tar så lang tid, mener han. Men hva skal han med all den tiden om den ikke skal brukes til noe? 

6 kommentarer
    1. Så gøy da, fest med overnatting er kule greier.. Kjempefint bilde, så vårlig det er hos dere – sånn er det ikke her.. Ha en fin kveld .-)

    2. Kvikk du altså selv dagen derpå:))kjekt att dere kunne kose dere så får du heller ta litt tidlig natt i kveld:)
      nydelig bildet,skulle nesten tru det var sommer:))

    3. Heisan, sitter inne selv og ser ut på det fine været. Er litt sånn burde, burde!
      Men nå kastet gubben seg over vaffellaging så da har jeg en god grunn til å bli her. Vafler på en søndeag er bare ett must!

    4. Så deilig å være tenåring igjen:)Den der følelsen dagen der på er ikke grei men når det bare er noen få ganger i året så går det vel bra og du kommer deg jo utover dagen:)
      Ta deg en tur med bikkja om ikke drømmemannen vil:)
      Ha en fin søndag:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg