Fint, klart og iskaldt


Bildene er tatt med iPhonen og sannsynligvis er det derfor fargene er litt sære ..
det ser iallefall ut som om det er noe som ikke stemmer helt, her på min pc-skjerm.

Nydelig vær – å se ut på. Ikke la deg lure av sol og blå himmel. Det var iskaldt! Men vi fikk iallefall trimma bikkja, fått mer enn nok frisk luft for i dag og til og med kjørt bilen gjennom en vaskemaskin.

Turen i dag gikk også på asfalt. Bildene er fra Tangen, langs sjøkanten av sentrum i Kristiansand. En smule lengre østover enn Fiskebrygga og Kilden, hvor jeg viste noen bilder fra sist søndag.

Nå er det snart middag her, før vi skal til min søster og spise boller. Nja, vi var vel igrunnen ikke invitert, så jeg ordnet den invitasjonen helt på egenhånd. :o) Litt stusselig her når det ikke er noen barn hjemme lengre på sånne dager. Pleide jo alltid å bake boller før, men når det bare er oss to som sitter ensomme og forlatte her oppe på haugen så gidder jeg ikke det.

Ha en fin søndag der ute .. med eller uten fastelavensboller! :o))

7 kommentarer
    1. No skjønner jeg hvorfor du skrev fytterakkeren hos meg:))det er jo aldeles nydelig hos deg no,ikke var fargane dine sære heller,bare utrolig klare og flotte:))

    2. Syns bildene dine var fine jeg! Tenk at dere har så lite snø, her laver det ned enda og vi har sikkert en meter snø i hagen.. Kos dere på “bollebesøk”! 🙂

    3. Sirdalsrypa: Haha .. om jeg tar av meg brillene ser det også litt annerledes ut egentlig, men vet ikke helt om det ble bedre av den grunn. Kanskje bare litt mer “godt og blanda”. ;o)

    4. Synes fargene ble fine jeg Marit, men nå sitter jeg uten briller da 😀
      Dere har i alle fall mindre skyer enn oss, men litt mer vind kanskje. God tur til søstra di og boller, blir nok noen boller her også etterhvert trur jeg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg