Det er en tid for alt

.. og igrunnen er jeg sjeleglad for at ønsket mitt om et barn sammen med drømmemannen ikke kunne la seg gjøre. Ikke fordi denne snuppa her, som absolutt ikke vil bli fotografert lengre, ikke oppfører seg. Det er ingen sak å passe på ho. Ho er stort sett blid og fornøyd og skravler i ett kjør! Hele tiden, om alt og ingenting. Puuuuh. En blir litt sliten av det der gitt, når det ikke er en del av hverdagen lengre. Men når kvelden kommer legger ho seg ufattelig greit og sover 12 timer i strekk .. som sist ho var her.

Men gamla, ho får ikke helt sove, selv om det er natta. For jeg ligger der og hører på pusten, kikker og tar litt på dette underet som ligger i gjestesenga tett inntil vår seng. Stryker ho litt over håret, holder ho litt i hånda og kjenner gleden over å ha besøk av dette skjønne, perfekte lille mennesket som jeg er så heldig å være mormor til.

:o))

6 kommentarer
    1. Det er nok en mening med å få barna i ung alder.Enig i att det er greit å være bestemor men slitsomt også på en forunderlig måte:))
      Nydelig tulle

    2. Så fint du beskriver det!! Jeg sier for tull til eldstemann at han må skynde seg å få barn før minstemann slutter å ville sitte på fanget og kose mamma…sånn at jeg alltid har en liten som vil kose med meg,… he he.. han er ikke helt enig med meg der… (heldigvis!!) Barnebarn er som en slags dessert… 🙂

    3. Hun er jo veldig søt så jeg forstår godt at mormor smelter de er skjønne disse små perfekte menneskene:)
      Denne mormoren er nok ganske svak for sine barnebarn hun også:))
      Så er det jo supert at vi har dem når vi har lyst:))
      Ha en fin kveld
      Goe knib:)

    4. Ja er det ikke flott:) man blir varm om hjerte når man studerer disse vidunderne når de ligger trygt og sover:) det er koselig og ha muligheten til og ha de små på overnattingsbesøk:) ha en fin kveld

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg