Himmelsk # 72

For bare en ukes tid siden satt jeg på verandaen,
utenfor bambushytta på Koh Mook i Thailand,

og foreviget soloppgangen .. mens alle andre lå og sov.
Skulle gjerne reist tilbake dit allerede dagen etter jeg kom hjem jeg,
om feriekontoen og bankkontoen tillot dette.
Kanskje jeg igrunnen burde ha emigrert til et annet, varmere land, jeg som er så glad i sola?

Vel, vi er tilbake på sørlandet igjen.
Til islagte fortau og skiløyper i skauen.
Så veldig kaldt er det riktignok ikke, i følge gradestokken,
men jeg synes det er fryktelig, rett og slett.
Hverdagen og jobben kaller igjen .. bare tankene er litt fraværende innimellom.

Flere flotte bilder finner du hos Petunia:

Men nå er det på øyeblikket helg – igjen!
I morra får vi overnattingsbesøk av mitt barnebarn.
Jeg har frihelg og alt blir sikkert
helt greit.

:o)

17 kommentarer

Siste innlegg