En veldig kort natt er over

God morgen. Min morra starta litt for tidlig i dag, sett i betraktning at natta starta alt for seint .. Tenkte jeg skulle forsøke å ikke ta noen innsovingstablett da jeg kom hjem fra jobb i går. Og det var tydeligvis ikke noe sjakktrekk. La meg 01.30, aner ikke når jeg sovna og sto opp igjen rett før 6! Må nok bare innse at jeg trenger de teite tablettene den uka jeg jobber kvelden .. enten jeg vil eller ei. Nå som det meste virker bedre i livet mitt, så tar jeg ikke sjansen på å gå på en smell igjen, bare fordi jeg ikke får sove. For det var vel igrunnen sånn det starta. Hele elendigheten.

Lagde meg en kopp te her for en times tid siden. Den står urørt enda. Det er for tidlig for meg å innta noe som helst på denne tia. Jeg er absolutt ikke et frokostmenneske, selv om jeg vet hvor viktig det der måltidet er. Men mat før 11 smaker ikke i det hele tatt.

Har tenkt å ta denne sjusoveren av ei bikkje med ut på tur nå. Ho har ikke så mye som beveget halen engang etter at jeg måtte trø over ho der ho slanga seg oppe i den lille ganga. For Zenta er dette midt på natta, ho har nok ikke tenkt å våkne til live før om et par, tre timer egentlig.

Siden jeg kom hjem har jeg ikke gjort en dritt i heimen! Jeg er trøtt og føler det er best jeg bare lader opp til kveldsvakta. Selv om jeg også der sitter og gjesper og sliter noe skikkelig. Men å sove om nettene, det er ikke det letteste som fins tydeligvis, uansett hvor trøtt og sliten en er.

Det blir sikkert bedre. Snart .. :o)

6 kommentarer
    1. En god natt søvn er faktisk utrolig viktig for hvordan dagen blir… jeg må selv ta noe og sove på ellers så ligger jeg bare og halvsover hele natten og blir aldri uthvilt. Av og til så bare må man….

    2. Nei huff, det er pyton med sånne netter, jeg har hatt to sånne våkenetter denne uken. Men for meg som ikke er i jobb er det ikke så farlig, jeg kan hvile når det passer sånn. Håper du får en god natts søvn til natten, ønsker deg en god dag:-)

    3. Nei søvnproblem er ikke godt,hjelper det ikke med en liten halvtime på sofaen før kvelsvakta tar til da?Du får prøve å nyte spaserturen ute da,kanskje du kvikner:))ha en god dag da

    4. Nesten fælt og si at jeg har sovet godt og at jeg synes te klokka seks er herlig, synes det er ille du skal ha det slik for søvnen er vår viktigste kilde til et godt liv !
      Ønsker deg en god dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg