Tirsdagstema – mat

Fiskefilet, ikke helt som jeg hadde sett for meg.
Normalt er vel ikke hodet og halen intakt når det er snakk om en filet?
Her på Koh Lanta i Thailand er visst alt mulig, men det er ikke så ille
så lenge en kan se hva det er en spiser.
Verre var det med disse smårettene på markedet:

Skal en dømme etter utseende på de i midten,
så er det her snakk om Hello Kitty og Nemo, såpass har jeg skjønt.
Det tredje bildet er heller noe usikkert.
Drømmemannen min hadde et sånt grillspyd og han kunne rett og slett ikke si hva det var.
Ikke noe han hadde smakt tidligere iallefall.
Rotte kanskje .. vi spurte hva det var, uten å få noe skikkelig svar ..
De vil vel ikke skremme vekk turistene tenker jeg.

Flere spiselige saker finner du her:

4 kommentarer
    1. jammen var drømmemannen din tøff som torde smake dei små stekte dyrene:)
      tenker dere får smake og se mye rart,du får være flittige med fotoapparatet:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg