Estland – Old Hansa restaurant, Tallinn

Jeg måtte bare legge ut noen nye bilder fra denne fantastiske restauranten.
Mitt tredje besøk her, og jeg skal garantert tilbake igjen om jeg er på de trakter.
Denne ganga var vi et følge på 10 stykker.
Vi hadde forhåndsbestilt maten, så servitøren kom stadig vekk med nye retter,
tilbehør, øl og snaps. Mye godt å smake på. 

Personlig foretrekker jeg å få servert en ferdig sammensatt rett.
Det er da en virkelig får kjenne hvordan det skal smake.
Nå ble det litt stress egentlig, som å være halve slekta benka rundt et langbord til taco-party.
Om en sitter i en av endene gir en liksom litt opp etterhvert
og forsyner seg bare av det som står nærmest ..

Men stemningen var det ikke noe å utsette på, verken i lokalet eller blant reisefølget:

3 kommentarer
    1. Moy sin..: Absolutt. Dattera mi kjenner en som snekrer sammen turer for grupper/firmaturer i disse landene, ho jobba litt for han i Litauen. Driver et firma jeg ikke husker hva heter. Kanskje det hadde vært noe, om dere hadde tenkt å ha litt action/program på turen ..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg