Himmelsk # 68

Vet ikke helt hva som gjør at jeg ble så facinert av dette bildet,
men et eller annet er det,
Sannsynligvis er det bare meg som er litt rar ..

Jeg er oppvokst uti skjærene her på sørlandet,
men skjærgården i Thailand var veldig annerledes enn det jeg var vant til.
Bildet er tatt på vei til Phi Phi Island for snart fire år siden.

Vil du heller se en vakker himmel,
er du velkommen til å kikke innom på mitt forrige innlegg.
Knipsa på jobb tirsdag morra.

Flere himmelske bilder finner du hos Petunia,
og det betyr vel igrunnen at det plutselig er helg – igjen!

Jeg skal bare få unna ei kveldsvakt til i denne omgang,
så er rett og slett ferien rett rundt hjørnet.
Egentlig en ganske god tanke det der.

Og i morra må jeg finne frem sommergarderoben.
Håper noe fortsatt passer ..
for igrunnen hadde jeg ikke tenkt å bruke de der små,
luftige plaggene enda på en stund og absolutt ikke bikinien!
Men så feil kan en altså ta!

:o))

16 kommentarer
    1. Jo, bilde er jo flott da… Vanvittige dimensjoner her. En seilbåt er jo ganske høy, men i forhold til dette “skjæret”/ fjellet er det jo ingenting…

    2. Mariane: God helg til deg og. Og som jeg skreiv på et annet svar her, den “lille” båten er nok rundt 30 fot, så liten var den ikke. Det så bare sånn ut akkurat der og da.

    3. Hmm… Kikker grundigt på billede. Der er størrelses forhold en meget lille båd og et meget stort bjerg. Bjerget ser ud som om det sejler modsatte vej som båden. Men hvor om alting er … er det et smukt billede
      *knus* God weekend!!

    4. Bilde var fint det og drar en inn i drømmeland.
      Så deilig å tenke på att sommervarmen ligger like rundt hjørnet du er heldige du.Kos deg med pakking av koffert

    5. Toril: Takk. Nå er det vel rett og slett natta .. Får prøve å sove litt i det minste, før helga slår til for alvor. God helg til deg og.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg