Er din blogg full av snikreklame?

De siste dagene har jeg oppdaget at enkeltord i bloggen, både på innlegg og kommentarer/svar, blir understreket .. som en link. Men jeg har ikke linka til noe der! Klikker du på siden kommer det opp en annonse. Har sendt mail til blogg.no, men de sier det ikke er deres problem og kan dermed ikke gjøre noe med det.

Jeg må ta kontakt med, eller logge meg inn på siden min (?), på bloggerfy.com for å løse problemet. Men problemet er nettopp det at jeg aldri har hatt noen konto på denne siden. Jeg vet jo hva jeg klikker meg inn på og det er faktisk ikke så mye. Reklamer som popper opp midt i trynet mitt når jeg holder på med noe annet kan jeg ikke fordra.

Jeg har til og med forsøkt å logge meg inn på bloggerfy.com. Med det resultat at begge mine mailadresser ble avvist. Altså er jeg ingen registrert bruker her!!

Så nå har jeg tatt kontakt med bloggerfy.com så får vi se om det fører til noe ..

12 kommentarer
    1. Du trenger ikke å være medlem der selv, det er den som eier bloggen som må være det. Så lenge du ikke er på Bloggerfy, skal det ikke kunne dukke opp på din egen blogg, men bare på blogger du leser som har den innstillingen… 🙂
      Skjønner ikke at de gidder å ha bloggene sine sånn, tror ikke de tjener noe på det, så hvorfor endrer de ikke bare innstillingene? Enig med deg at det er irriterende, for man stopper liksom opp i lesingen…

    2. Har aldri skjedd meg, den eneste måten jeg tenker at dette kan ha skjedd er at noen har hacket din blogg bruker og lagt de inn. Det skal være fullt mulig å fjerne disse fra bloggen da det skal ligge en link i maler xD Men om det bare er noen ganger så høres det litt usannsynlig ut :p

    3. Jeg har også sett at på noen blogger er det enkelte ord som er understreket.. og da blir man jo nysgjerrig og tror det er en link..så kommer det bare opp reklame…. Irriterende greier……

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg