Litt sånn der

.. føler jeg meg i dag. Trøtt, svimmel og småkvalm. Hadde jeg ikke visst bedre ville nok tanken om graviditet kommet snikende. Men heldigvis, eller dessverre, er min tid over når det gjelder å befolke verden. Det har jeg overlatt til den yngre garde for mange år siden.

Jeg kom til og med ti minutter for seint på jobb i dag morges. Ikke fordi jeg forsov meg, men jeg måtte bare sitte ganske stille og prøve å spise noe, i håp om at uggenheten skulle gli over. Det hjalp, selv om jeg føler meg som den berømte vaskefilla i dag.

Overgangen fra kveld til dag er hard! Vil helst ikke innse det, men tror det er noe som følger med alderen. Før gikk det nemlig helt fint, var bare å legge seg med en gang en kom hjem og der var Ole Lukkeøye på plass umiddelbart ..

Nå er det bare drømmemannen som deler seng med meg. En snorkende utgave av arten! Så jeg orker rett og slett ikke å legge meg med en gang og blir sittende både en og to timer i stua. Fryktelig irriterende, for jeg liker jo kveldsskiftet veldig godt. Sånn stort sett iallefall. Men dagen derpå denne uka, den er ikke akkurat noe å skryte av. Ikke dagen deretter heller egentlig ..

Men så begynner det å ta seg opp igjen. ;o)

8 kommentarer
    1. vestlandsfrue: Takk, men er ikke syk! Kryss i taket!! Bare litt sliten .. men nå skal jeg ha fri noen dager og ser virkelig frem til det. Satser på å holde meg frisk gjennom hele denne turen! ;o)

    2. Solkro.blogg.no: Heldigvis bedra det seg litt ja. Tror ikke det er omgangssyke, selv om flere på jobb tydeligvis har det. Lukta visst spy både på den ene og andre toaletten i dag.
      Synes igrunnen det hadde vært litt ok å ikke ha lyst på mat en periode fremover nå .. :o)

    3. fruensvilje: Det ble bedre, selv om jeg er trøtt enda. I morra går flyet til Oslo kl. 6.50 så det blir vel ikke så mye soving de kommende netter heller. Men snart er det ferie ..

    4. Dette var ingen god start på dagen nei,og no som du følte deg så god.Håper det bare er søvnmangel og ikke omgangsyka ,hører det er flere med oppkast og magesjau:(god bedring

    5. Nå når du har fått noen timer, har det vel blitt litt bedre:))
      Jeg synes det er flere som føler seg litt ugne selv har jeg vondt i magen ( men har lurt på om det har vært all den usunne maten i julen)
      Men det går vel over :))
      Jeg har liksom ikke lyst å spise og det er jo ikke bra.
      Ha en god dag:))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg