Kvalitetstid med avleggerne


Den midterste og mamma ..


.. lillebror og storesøster

Noen ganger er det igrunnen merkelig at barn med samme foreldre
kan bli så ulike som mine,
eller som min søster og meg ..
mens andre igjen kan ha barn med forskjellige fedre
og likevel likner de på hverandre.
Både utenpå og inni.

I dag har vi spist lunsj i byen,
jeg og mine tre.
Det er ikke akkurat noe som skjer så ofte,
så jeg er utrolig glad for at vi fikk benytta denne siste dagen
av kveldsjobbeuka mi til noe så fornuftig.

Takk alle tre, for en koselig dag.
Veldig glad i dere.

:o)

11 kommentarer
    1. sigridfraenget: Ho er vel igrunnen det ja. Men er ikke like sikker på at jeg har så mye felles med ho eldste. Ho og broren har nok fått mest fra pappaen familie. :o)

    2. venkesstrikk: Ja, vi har vel hørt det noen ganger, at vi er veldig like. Noen kjenner henne til og med igjen på meg! Tidligere naboer og sånn, som ikke har sett henne siden ho var liten. Det er litt rart.

    3. synnovesyr: Takk. Jeg kan se noen likheter her og der, men det er jaggu ikke mye. Ho midterste likner mest på meg, eldstedattera likner veldig på søstera til faren og sønnen, han er som snytt ut av nesa på sin far! Men er jeg iallefall. Selv om andre faktisk mener han likner meg. Rart hvor forskjellig oppfatning folk har av hvem som likner hvem .. kommer helt an på øyet som ser!

    4. Tove: Fint sagt, og ja, jeg er veldig stolt av alle sammen. Veldig fornøyd med at resultatet av mitt første ekteskap ble så flott. Uten x’en hadde dette ikke vært mulig. ;o) Og jeg ville ikke ha vært dem foruten, eller bytta dem bort i noe som helst!

    5. vestlandsfrue: Det var en koselig bytur. Er faktisk så heldig at jeg har alle mine i nærheten sånn normalt, så vi er sammen ofte alle på en gang. Men det er somregel andre også sammen med oss da. I dag var det bare “oss” og det er utrolig koselig innimellom. Burde gjort sånn oftere.

    6. Det er kvalitetstid når man kan samle alle barna samtidig. Jo, jentene ligner litt på deg.
      Jeg ser bare hvor ulik jeg og søstrene mine er, forskjellige interesser, og sunt er det.
      Ha en flott kveld!

    7. Kjempehyggelig:) jeg hadde mine samlet igår og hadde en kjekk dag:)
      Sånt som dette innlegget får meg til å smile 🙂
      Ha en riktig God Kveld

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg