Himmelsk # 66

Jeg har rett og slett kommet i skade for å slette de siste innleggene mine til himmelsk.
Fryktelig irriterende, men gjort er gjort og det er for seint å gjøre det om nå.
Men jeg satser på ny giv og valgte et bilde fra sist vinter denne gang.
Foreløpig er det ikke så mye vinterbilder å vise til denne vinteren,
og det er jaggu ikke godt å vitre om det blir noen heller.
Bortsett fra forrige innlegg,
da jeg fikk knipset årets første snø og litt av kveldshimmelen fra terrassen.

Flere himmelske bilder finner du hos Petunia:

Jeg er ferdig på jobb og har igrunnen tenkt å finne senga snart.
Håper det blir ei grei natt. og litt søvn hadde jo ikke vært å forakta akkurat.
Tror igrunne jeg treger det nå.
Siden jeg sannsynligvisi kke er en av de første ut av dyna i morra tidlig
ønsker jeg dere hverved en fortreffelig start på fredagen.

Klem fra meg
;o)

13 kommentarer

Siste innlegg