Nydelig ettermiddag

Dagen ble ikke så stille og rolig som jeg hadde planlagt. For da all denne snøen plutselig begynte å dale ned fra himmelen så fant jeg ut at det igrunnen hadde vært greit å hatt plass til bilen i garasjen .. Så tenkt så gjort, jeg har tilbragt hele dagen der inne, med porten på vid vegg slik at alt vårt rot kunne beskues av naboer og andre som evt. tusla forbi.

Men nå er det tålig ryddig. Bilen er på plass der den egentlig bor og alle er glade for dagens innsats. Rent bortsett fra drømmemannen som ble “kommandert” ut på søpla med et lass da han kom hjem fra jobb. Men når han bare fikk landa litt etter arbeidsøkten så tror jeg han også ble litt lykkelig for å slippe å feie og skrape snøen av bilen i morra tidlig. Dessuten er det jo greit å ha den parkert under tak når vi drar ned til sola om ikke så alt for lenge.

Da jeg endelig fikk satt
meg ned her ble plutselig himmelen fantastisk fin.
Måtte bare forevige disse fargene. Og sko .. det hadde jeg jo ikke i denne etasjen. Dermed fikk jeg meg en liten vassetur i dagens nysnø. Kaldt men oppkvikkende. :o)

Om en times tid begynner jeg på jobb. Kunne igrunnen tenkt meg og vært hjemme, men det går jo ikke. Så her er det bare å samle alt en har av pågangsmot og komme seg ut døra. Krysse fingrene for at kvelden blir litt mindre hektisk enn i går. Selv om jeg frykter det motsatte. Kilden, Kristiansands nye teater- og konserthus, åpner offisielt i dag. Det betyr side opp og side ned om den begivenheten i morgendagens avis ..

Ha en fin, avslappende kveld dere som kan. :o)

7 kommentarer
    1. Skal si du har vært effektiv og flinke:))og sånt ett vakkert vær,dette er julestemning på sitt beste:))he he og så tærne ned i snøen da:)jeg drømmer om tærne i varm sand jeg

    2. Kjempefine vinter bilder du har tatt. Fortsatt julestemning hos deg kan jeg se. Håper du får en særdeles hyggelig dag på jobben.

    3. Her skulle også garsjen ryddes før nybilen kom i hus, men neida. Du hadde fint lys på himmelen i dag, var blå himmel her også men såg ikke sola slik som du gjorde, og de beina i snøen…brrrrr

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg