Egenpleie for hovne undersåtter

Til jul fikk jeg mitt eget fotbad! Har igrunnen ønska meg det i årevis, men har ikke gidda å bruke egne penger på det. Det er liksom ikke helt nødvendig for å overleve i hverdagen. Men drømmemannen synes visst disse undersåttene mine fortjente litt pleie, så han kjøpte et. Fryktelig lite romantisk synes han tydeligvis, dermed fikk jeg et hjertesmykke også. ღ Han er igrunnen flink til å kjøpe gaver til meg han der, selv om jeg ikke er flink til å si hva jeg ønsker meg. Men gaver sånn utenom jul, bryllupsdag og bursdag .. det er noe helt fremmed for han ..

I dag starter jeg dagen med føttene oppi her.. Etterfulgt av enda en julegave, nemlig pleiende gelesokker. Aldri hørt om produktet før jeg, men i følge pakka skal disse sokkene holde til 40 behandlinger og føttene blir myke, gode og nesten som nye! Hehe.. jeg har bare brukt dem to ganger og mener vel enda at reklamen er litt overdrevet. Som de fleste andre reklamer.

Denne siste uka har vært litt merkelig. Hektisk og slitsom, ingen av dagene ble som jeg hadde planlagt. Føler jeg har jobba kvelden i en hel evighet, men nå er det heldigvis bare i morra igjen. Jeg er ikke helt pigg, spesielt ikke om kveldene. Så kveldsvakta har vært grusom, rett og slett. Gleda meg veldig til å ha fri i dag, kose meg med drømmemannen, finne på noe litt utenom det vanlige .. og så våkner jeg med tett hals og vondt over alt. Det er liksom takka for å ha slitt seg gjennom ei ukes kveldsvakt når jeg muligens heller burde ha holdt meg hjemme en dag eller to ..

Prøver jo å snu denne fraværsstatistikken min. Derfor vil jeg rett og slett ikke gi etter .. håper jeg klarer å komme over det uten å bli hjemme denne ganga. Jeg har jo hangla i flere uker, uten at det helt slår ut i full styrke. Men det må vel snart gi seg nå?

Med litt smertestillende og egenpleie så blir det sikkert bedre snart. Jeg har iallefall ikke tenkt å tilbringe denne ene dagen jeg har fri i senga når jeg på et vis har klart meg hele uka ..

Ønsker dere en fin lørdag. Her er det fortsatt sol og veldig vårlig ute .. Deilig! :o)

4 kommentarer
    1. Det der så bare helt herlig ut. Man bør være mye flinkere til å unne seg litt hverdagsluksus…
      Ritig god og rask bedring! Kjedelig å bli syk på fridagen din. Håper du får litt godt ut av dagen likevel. 🙂

    2. De fotbadene er fantastiske… Har et sånt selv som jeg bruker innimellom, og føttene blir som nye :o)) I tillegg så går jeg hver 6 uke til fotpleie, en velvære jeg ikke vil være for uten…
      Ha en fortsatt fin lørdag med fornøyde egenpleide undersotter :o))

    3. Kos deg med egenpleie du og den båtturen du drømmer om må du nok utsette litt, sjøl om det frister når sola skinner og det glitrer på havet. synes faktisk ikke det er lenge sea du stengte hytta for vinteren jeg 🙂 kos deg i helga så kommer nok formen tilbake 🙂

    4. Det er utrolig viktig med egenpleie for ikke bare føler du deg bedre men selvtilliten får et skikkelig boost. og føttene er jo veldig viktig da:)
      Jeg bruker kveldene når jeg er alene hjemme til å stelle for både kropp og sjel:)
      Ha en fin lørdag:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg