Wroclaw, Polen – Art hotell


Art Hotell ligger rett og slett midt i smørøyet.
Vi bare runda et hjørne eller to, og så befant vi oss på torvet i gamlebyen.
Helt perfekt!


For å se en større versjon av de små bildene, bare klikk på dem.

Egentlig skulle vi hatt en stor leilighet ..
men siden hotellet hadde gjort en feil ringte de hjem til oss og spurte om vi gikk
med på et litt mindre rom til en grei pris, inkludert frokost.
Et litt mindre rom var en juniorsuite.
Vi mangla ingen ting, senga var utrolig deilig til å være på et hotell,
ja faktisk mye bedre enn den vi har hjemme.
På nattbordet sto det en egen putemeny, aldri sett maken noen plass jeg.
Men her kunne du altså bestille akkurat den puta du ville ha,
om de som lå i senga ikke var perfekte for deg!


Spisesalen var, som resten av hotellet, en nytelse for øyet.
Innredet i duse farger, flott og naturlig pynta til jul.

Men frokosten var vel litt i dyreste laget tatt i betraktning at en var i Polen.
Ca. 100 nkr, noe du fint kunne få en førsteklasses middag for rundt hjørnet.

Fly fra Rygge og tre netter på dette hotellet kosta rett rundt 2000 nkr for to pers.
Før vi ble litt stormannsgale og valgte en leilighet vel og merke.
For vårt rom betalte vi ca. 800 kroner natta inkl. frokosten.
Taxi fra flyplassen til hotellet kom på litt under en hundrelapp.

Hotellet bestilte vi via booking.com.
Ei fantastisk side om du er på jakt etter hotell i inn- og utland.
Har alltid vært like fornøyde når vi har bestilt via dem.

4 kommentarer
    1. Heia,det ser jo veldig bra ut.Jeg har en venninne i fra Polen hun sier alltid at en tur til Krakow er noe jeg burde oppleve og er det like fint der som der du har vært ja da er det virkelig noe å tenke på:))
      Håper øyet ditt er bedre og du har en fin kveld:)

    2. For eit koselig hotel!! He aldri vore i Polen..kanskje ein dag…fyrst “gjere frå mej” USA:-) Ønske dej ein fin fredagskveld!

    3. Ser ut som et flott hotel, skal huske på det hvis vi reiser dit en gang.Ja det er kjempemorro å reise når man får det såpass rimelig, noe vi er flinke til å benytte også. Bruker alltid finn.no. Ha en flott fredag.

    4. Jeg har vært i Polen en gang, det var i 1991, forholdsvis kort tid etter kommunismens fall. Landet bar preg av dette, men jeg likte meg likevel. Mye har skjedd på de 20 årene som har gått, og jeg ønsker meg tilbake. Hotellet du viser fram, ser jo utrolig fint og innbydende ut! Kunne godt klart å tilbringe noen netter der, jeg… 😉 Takk for titten og for at du stimulerer reiselysten min – igjen! ;-P
      Håper øyet/ansiktet ditt er bedre og at du får ei god adventshelg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg