Tirsdagstema – hinder

Egentlig er det visst allerede onsdag i dag,
men jeg slenger innom med et lite tirsdagstema likevel, for akkurat nå
hadde jeg noe som passa perfekt til ukens tema “hinder”.

HINDERET
for at turen til Polen ikke ble som jeg hadde håpt var dette:

Et stykk ødelagt kamera ..
Noe inne i linsa er løsna, se delen som ligger der på tvers.
Og det fant vi ut av med en gang vi ankom Wroclaw,
dermed ble det ingen skikkelige bilder,
med speilrefleksen.
For min del betyr det kjempekrise og nesten bortkasta ferie ..

Hinder nr. 2: et stykk ødelagt øye ..
Det visste jeg forsåvidt på fredag, dagen før vi reiste.
Men jeg fikk øyedråper og -salve og trodde jeg hadde helgradert meg.
Likevel ble øyet bare verre og verre ..

Nå har jeg vært hos legen, igjen.
De tror jeg har fått en allergisk reaksjon på de tingene jeg har dryppa oppi der.
Dermed er det håp altså, for at jeg blir snarlig bedre nå.
Likevel resulterte de i nok en sykmelding, enda noen dager borte fra jobb
og en ferie som var 50/50 nedturer/kos.

Konklusjonen er vel at det egentlige HINDERET igrunnen er MEG ..
Marit – roten til alt vondt!




5 kommentarer
    1. Så ikke godt ut det øye ditt,får håpe på snarlig bedring og selv om alt føles håpløst ut så er det alltid en løsning:))
      Goe knib:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg