Så venter vi litt mer ..

Jeg kan ikke akkurat si at jeg elsker flyplasser, om det fortsatt er noen der ute son lurte på det da.. Ikke liker jeg å fly heller. For det er sykt kjedelig å sitte der som sild i tønne, kliss oppi et eller annet ukjent menneske. Men jeg overlever vel denne ganga også.. det er jo tross alt ikke mer enn halvannen time i lufta. Og fire timer til for å komme helt hjem. Om vi er heldige.

Hjem må vi jo. På et eller annet vis. Selv om det så litt dårlig ut med ferja fra Moss til Horten. Får bare krysse alt vi har og håpe på det beste. Drømmemannen skal jo tross alt på jobb i morra tidlig kl. 5.30.

Jeg skal ikke på jobb! Det aller første jeg må er å komme meg til legen med dette betente øyet og hevelsen i halve trynet. Må bare innrømme at dette har satt en VELDIG demper på denne turen. I går ville jeg bare hjem. Ikke noe var gøy. Ikke bare ser jeg ut som en idiot, vondt er det også. Og tungvint. Trøttsomt å bare ha syn på et øye. Og fryktelig irriterende. Vet ikke hva som er verst egentlig, men jeg synes ikke jeg fortjente dette her. Iallefall ikke akkurat nå. 🙁

Ellers har det jo vært en tålig grei tur. Når jeg har klart å fortrenge at ansiktet kjennes helt skjevt ut. Når jeg har klart å fortrenge at jeg ser ut som ei mishandla stakkarslig kjærring. Som er på forsoningstur med gubben eller noe .. Nei, akkurat gøy har det ikke vært.

Men nå er vi altså på vei hjemover snart. Og godt er det. Kanskje det til og med er hjelp å få .. i morra. Av noen som forstår hva jeg sier – og omvendt.

7 kommentarer
    1. Hei og takk alle sammen for ønsker om god bedring. Er hjemme nå, ikke bedre, men har iallefall vært hos legen. Så får vi se hva de neste dagene bringer.

    2. Uff kjenner til dette da jeg var på tur en jæv…….rygg, og det ødela turen for både meg og resten av følge tenker jeg. Godt å komme hjem da. Men det var et flottbilde du hadde her da, så ser ut som en koselig by. Godbedring og lykke til!

    3. Uffda, skjønner godt at det blir fint å komme hjem og komme seg til legen! Hørtes ikke godt ut.. God tur hjem og kom deg til legen fort fort fort.. Klem 🙂

    4. Synd at du skulle få øye betennelse akkurat når du er på tur,vi får håpe at legen din hjelper deg så du blir fort frisk.
      God bedring 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg