En laaaang dag

Hallo dere der hjemme. Vi har hatt en kjempefin, men slitsom dag. Allerede kl. 3 i natt sto vi opp og vi var på veien en god halvtime seinere. Det er ulempen med å bo med Kjevik som nærmeste flyplass. En må liksom så langt før en i det hele tatt klarer å komme seg ut av landet. Om en vil andre plasser enn Danmark, Nederland, Gran Canaria og Tyrkia vel og merke. Og uten å gå konkurs ..

Det er ikke så kjempekult å være på tur med denne øyebetennelsen heller. Det ser jo ut som drømmemannen har gitt meg en på trynet. Aldri i min voksne alder har jeg vist meg så mye offentlig uten sminke, ikke med solbriller heller for den saks skyld, men jeg forsøker liksom å kamuflere elendigheten litt.. Uten at det hjelper så veldig mye. Fikk både øyedråper og -salve i går da jeg var hos legen og tok blodprøve, likevel er det mye verre enn i går. Og det akkurat nå da, som vi skulle på den romantiske turen. Stakkars mann, det ser ut som han er sammen med en alien!

Hotellet er fantastisk og kan virkelig anbefales. Kommer tilbake med mer om det når vi er kommet hjem igjen ..

En skikkelig nedtur er at speilrefleksen er avgått med døden. Noe som sannsynligvis skyldes fallet jeg hadde på morrakvisten for noen uker siden. Et eller annet er knekt inne i linsa, så det funker ikke lengre. Og det fant vi ut først da vi kom ned hit. Heldigvis har jeg med meg et annet kamera også, men det blir liksom ikke helt det samme ..

Jeg har ikke med meg pc'n på tur denne ganga, men hva trenger en vel den til når en har en androidtelefon! Jeg har nemlig fått meg en ny, rosa app!! Så dette er mitt aller første forsøk på å bloggen fra mobilen.. Ikke verst til å være bestemor dette her vel? 😉

5 kommentarer
    1. Synd med speilrefleksen,håper du får ny på reiseforsikringen:))eller innbo samma det vel:))ønsker deg godbedring,helt klart ikke det kjekkaste når du skal på drømmetur,men din kjære bryr seg sikkert ikke om det og det er det viktigaste.Håper dere får noen flotte dager sammen,det er bare å nyte det

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg