Lille speil på veggen der ..

Ja, jeg kan nok ikke si meg like fornøyd når jeg ser meg i speilet som denne lille snuppa. Men jeg har vel vært der også en gang, som barn. Og det er lenge, lenge siden det .. Ikke kan jeg huske at jeg noen gang har vært fornøyd med det speilbildet, men det morratrynet som møtte meg i dag morges, det slo alle tidligere rekorder.

Jeg er trøtt og sliten i dag og det synes godt. Sliter med å sove når jeg har jobba kvelden og det resulterer ofte i at jeg liksom bare forskyver døgnet litt nå. Irriterende. For når jeg ikke står opp før nærmere 9.30 så synes jeg dagen er helt ødelagt. Jeg kan være veldig effektiv på dagtid når jeg ikke skal på jobb før 18, men da må jeg rett og slett få starta dagen helst rundt 7. Jeg trenger sikkert denne søvnen, bare så synd den ikke inntreffer før langt utpå morrakvisten. Trøster meg med at det foreløpig ikke er blitt så galt at jeg deler døgnrytme verken med sønnen eller hybelboeren, og takk Gud for det!

Jeg har starta nedtellinga. Det er bare to kveldsskift og et dagskift igjen før vi reiser til Tallinn. Gleder meg til det, selv om det på værmeldinga ser ut som om de er velsignet med det samme drittværet som vi har her. Det blir iallefall en forandring og det er noen dager fri. En liten prøveferie før den ordentlige starter. Gjelder å ta det litt sånn forsiktig. Først fire dager i Tallinn, så en uke på jobb og så 16 dager til Thailand .. sommer og sol. Ååååh! Fins det noe bedre?

6 kommentarer
    1. Fint med egen solstråle som alltid får en til å smile:)
      Du får sove så godt som du klarer så kommer du nok til å senke skuldrene på ferie 🙂

    2. Heldiggrisen som reiser nå snart da. Det blir sikkert fine turer begge deler, hvert sted har jo sine fordeler da.
      Jeg liker godt storbyturer, da kan man shoppe hvis det er noe å shoppe, og så kan man sette seg ned med et lite glass sånn innimellom kort-trekkene hi hi.
      Hvis det nå endelig kommer snø hit til Nesodden som blir liggende, så blir jo 13-ten glad, og da trenger vi ikke reise bort for å få noen skiturer. Men jeg skal nå på seminar/team building i morgen og onsdag med jobben til eksotiske utlandet (he he Strømstad). Men det blir iallfall litt forandring fra kontoret.

    3. Det var litt av en hjerteknuser du har bilde av der….synd du føler deg trøtt og sliten. Ja, jeg har slike perioder selv.
      Unner deg ferien og ønsker deg god tur…tiden dit går fort…:))

    4. Så søt den lille snuppa er! Blir godt for deg med ferie og sol snart. Selv holder jeg på å titte på turer til Stockholm sammen med en venninne. Tenkte å reise bort når jeg fyller år utpå vårparten, hater å feire meg selv.. Ha en fin ettermiddag, Marit 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg