Himmelsk # 122

Så var denne måneden på øyeblikket over.
Sykt fort har det gått. Nesten litt skummelt synes jeg det der er.
Her i huset har det vært ei god uke,
om en kan kalle det det når jeg har vært på jobb hver kveld.
Men jeg liker kveldsjobbing jeg, det er mye koseligere på jobb på en måte.
Mer stress også innimellom, med deadline og greier,
men det er helt ok.

I morra skal jeg på en måte ha fri.
Skal ikke direkte på jobb men så nært det går an å komme uten fysisk å være der.
Hehe, jeg skal på seminar, med etterfølgende fest på kvelden.
Viktige greier ser du, for alle som ville være med på festen er blitt erstatta med vikarer.
Så dette er vel første gang i mitt liv jeg skal på fest med full lønn!

Dagen i dag har vært flott her i sør.
Men dessverre for meg så var jeg inne og gjorde reint helt til jeg måtte på jobb!
Temmelig dårlig timing det der, men det var blitt utsatt og utsatt hele uka ..
jeg kan faktisk ikke fordra husarbeid, det er dritkjipt!
Men det er veldig deilig når det er gjort, så nå skal jeg på øyeblikket hjem fra jobb
til et ryddig og reint hus, dørene har stått vidåpne i hele dag
så godt utlufta er det også.
Pluss reint sengetøy. Kan det bli bedre?
Som prikken over i’en er ukehandelen også i hus,
så nå kan bare helga komme!

Flere flotte bilder finner du her:

7 kommentarer
    1. Å så deilig med nyvaska hus og det bildet var vakkert. Det er litt lettere å gjøre ting inne når det er fint ute, men jeg er enig i at det er kjedelig å gjøre husarbeid

    2. God morgen.Så flott å lese att uken din har vært god,og jobbfest med lønn høres jo ikke så aller verst ut heller :))
      Nok et flott bilde fra deg,den himmelen missuner jeg deg :)om vi har fjell og natur så har iallefall dere himmel.
      Ønsker deg en fin dag

    3. frodith: Takk. :o) Ja så fint var ikke været i dag. Måtte dukke ned litt i arkivet for å finne dette. Det er tatt litt bortenfor der vi bor, med utsikt over byfjorden. Men vi har altså ikke den utsikten fra stuevinduet.
      Gleder meg til varmere, lysere tider! ;o)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg