Fin morgentur og tidlig natta

Det var jo selvsagt en grunn til at jeg gikk til jobb i dag.
Bilen har dratt med drømmemannen på kurs.
Heldige bil, skulle gjerne ha bytta plass med den!
Jada, må jo bare innrømme det, jeg savner fyren jeg, før det er gått et døgn.

Jeg dro til byen og shoppa litt etter jobb.
Ramla inn til en frisør, sånn helt i ørska, så nå har jeg fått enda litt mindre hår.
Noen store innkjøp ble det ikke, hadde tenkt å se meg om etter noe tøy,
men det orka jeg ikke. Jeg burde nok nå gått hjem med en gang jeg var ferdig heller.
For denne byturen ble bare tull!

Et par nye nisser ble med meg hjem.
Pluss lys og servietter, dekkbrikker og noen smykker fra Upstairs.
Noe billig dritt som sikkert går i stykker etter et par gangers bruk, men de kosta jo nesten ikke noe.
Kjekt å ha litt å velge mellom i disse julebordstider.
Eeeeh, for smykker har jeg jo ikke så mye av fra før av
og forresten så skal jeg ikke på noe julebord heller ..

 På turen i dag morges fikk jeg nesten med meg soloppgangen.
Men bare nesten. Og det var litt irriterende at jeg ikke fikk sett selveste sola
i det den steig frem som en diger orange appelsin.
Til det befant jeg meg på feil plass.

Men jeg fikk med meg fargene i det minste.
Der jeg sto på brygga hvor jeg pleier å bli plukka opp etter kveldsvaktene om sommeren.
Bak meg hadde jeg månen.
Litt merkelig at de er synlige på samme tid egentlig.
Men det fins sikkert en helt naturlig forklaring på det, som jeg sannsynligvis lærte på skolen
og som er gått i glemmeboka for lengst.

Arbeidsdagen er fortsatt ikke noe grei.
Er dritsliten, oppgitt og irritert hver dag. Jeg er sikkert en pest og en plage for omgivelsene,
selv om jeg forsøker å ta meg sammen etter beste evne.
Gleder meg til ting begynner å flyte bedre.
Når jeg får litt mer taket på det
og alle skjønner når og hvor de kan gjøre rettelser.

Nå er det snart natta.
Kjipt å sitte her aleine, for nå la sønnen seg også.
Uten noen arm å ligge på blir det kanskje ikke så mye soving heller.
Men håper det blir noen timer i strekk jaffal.

God natt og sov godt.
:o)

5 kommentarer
    1. Så fine bilder du har tatt 🙂 En god start på dagen å gå til jobb i slike omgivelser 🙂 Lykke til med gressenketilværelsen, vips så er han hjemme igjen 🙂 God natt, sov godt !

    2. nydelige bilder,ser dere har løv i trærne ennå også:))hos oss har dei blåst bort for lenge siden.
      øving gjør mester så tenker det snart flyter av seg selv på jobben:)ønsker deg en riktig god natt:))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg