Månedens Monochrome: november

Bilder forandres veldig om du tar vekk fargene.
Derfor synes jeg den nye utfordringen hos Fotoringen var kjempeartig!
Dessuten er det litt gøy å være med helt fra starten av,
og her er mitt bidrag for denne måneden.

Flere “fargeløse” bilder finner du her:

Og Helene, om du ser dette, så vil jeg veldig gjerne være med i Fotoringen.
Jeg klarer bare ikke å få lagt inn kommentarer innleggene der.
Eller hos noen andre på blogspot.

Uansett hva jeg bruker som id så blir det ikke godtatt!
Om noen har en god forklaring på det, tar jeg imot med takk!

;o)

15 kommentarer
    1. Bildet ditt var veldig flott! Det er moro å se hvorden bildet forandrer uttrykk når fargene fjernes!
      Veldig gøy at du er med i denne utfordringen!
      Jeg legger deg til som medlem under “Foto og lett blanding” !
      Velkommen:o)
      Helene

    2. Et flott bilde du har lagt ut… Det er spennende med bilder i svart/hvit, som du sier så forandres bilde og man legger merke til helt nye sider ved det…. morsomt :o))

    3. Utrolig flott bilde! Skikkelig gøy med disse fotoutfordringene, og å kunne være med på starten her er artig. Svart/hvitt-bilder gir en egen stemning, det er helt sikkert!

    4. Blomstene på bildet ditt så nesten ut som flotte knapper eller ringer i svart hvitt, artig :))
      Nå skal jeg hjelpe deg 🙂 når du skal legge inn kommentar på blogspot så klikk på forhåndsvis først da går det som regel fint å få lagt inn kommentaren 🙂

    5. Tove: I følge Wikipedia er det: noe som består av en farge. Et sort hvitt bilde er dermed et monokromt bilde i gråtoner .. og dermed betyr det vel ganske enkelt et bilde i sort/hvitt – på godt norsk! ;o)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg