Jeg fryser! Eeeeh .. hurra .. eller noe

Så var iallefall arbeidsdagen over. Og vettu, i dag har jeg bare hatt to hetetokter, så langt. Ja, etter at jeg sto opp vel og merke, for de har jo en tendens til å klumpe seg sammen disse heteturene. Nattestid, når jeg sårt skulle ha hatt litt av denne skjønnhetssøvnen min. Den der som har vært temmelig fraværende det siste året.

Men etter de to hetetoktene i dag morges har jeg vært iskald. Så nå sitter jeg her under pelspleddet, med en diger kopp te, ullsokker på føtter som aller helst liker seg barbeint (selv vinterstid), og prøver å få varmen igjen. Ja, at den kommer tilbake, det tviler jeg ikke på. Om ikke før så kommer den garantert når jeg har lagt meg ..

I natt sto jeg til og med litt utenfor en liten stund. Temmelig halvnaken, bare for å kjøle ned systemet. Kunne sikkert vært et interessant syn for min single nabomann i 50-årene, om han hadde vært våken på sånne ugudelige tidspunkt da. Etter at jeg fikk klippa hekken har han fritt innsyn mot døra i kjellerstua .. men det var ikke akkurat det jeg tenkte mest på akkurat der og da.

Jippi, dette er gøy! Tenk å måtte bruke så mye energi i løpet av et døgn, bare fordi termostaten har gått amokk!!

5 kommentarer
    1. Vet ikke om det bare var med trua men jeg ble bedre etter inntak av omega 3 . 4 kapsler hver dag i 3 måneder så ned til normal dose på 2. Pikasol 1000 mg brukte jeg . God bedring:)

    2. jeg vil si att du får nyte den nedkjølte tilstanden så lenge den er der:))så satser vi på att naboen sover godt nattestid.
      Det kunne jo være ett tegn på att hetetoktene er på retur:))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg