Katastrofal impulshandling?

Sitter her i stua, sammen med drømmemannen, og nyter en kaffe latte. Så langt er alt bra. :o) Men da jeg rydda i ei skuff i går fant jeg en hårfarge. Som egentlig var ment som en bunnfarge en eller annen gang. Ei venninne skulle hjelpe meg. Men det ble aldri noe av. I det siste har jeg igrunnen ikke tenke så mye på det. Ikke orka. Ikke gidda.

I dag derimot, helt uten å tenke klart, klinte jeg denne fargen i hele håret! Får skylde på sovepillene, at jeg ikke var helt med, ikke våken, eller noe sånn .. Joda, dettte blir vel sikkert en katastrofe vil jeg tro. Rødt og .. fryktelig? Ser iallefall sånn ut nå, før det er skylt ut igjen. Og drømmemannen liker ikke rødt hår en gang. Jippi, snakk om å handle uten å tenke.

Men jeg har jo en liten backup plan. Jeg må uansett til frisøren snart. For en klipp. Og da kan jeg jo la de slenge oppi noen lyse striper muligens .. sånn for å tone det ned litt .. eller noe ..

Har hatt rødt hår før jeg. Ja, igrunnen er det vel nesten ikke en eneste farge som ikke har vært oppi dette håret mitt. Men da var jeg litt mer fjong og så ikke så gammel og sliten ut liksom .. Kunne sminke meg uten at det rant av, og ja, jeg synes faktisk det var ganske kult. Men det var da .. nå kommer jeg vel heller til å se litt mer sånn panisk ut. Muligens.

Og nå har jeg likegodt glemt tiden også. Så nå ramler vel hele håret av .. må kjappe meg ned i dusjen og få skylt det ut. Gruer igrunnen litt for speilbildet som åpenbarer seg etter at jeg har tørka dette her.

Sinnsyk i gjerningsøyeblikket er muligens rette beskrivelse på dagens start ..

8 kommentarer
    1. Spenstig å bare hive seg på det første og beste man finner da. Her skal ingenting kastes……….he….he…
      Rasket med meg en blondie kjemikalieboks fra Rema idag jeg etter at jeg å ha lest bloggen til fruensvilje om hårfarging så kom jeg på at jeg kanskje trengte det selv.
      Hen fortsatt flott lørdag.

    2. oi oi,tar du utfordringen og viser bilde:))håper det går bra ellers får du stikke ned på supern og kjøpe ny farge før dei stenger.
      Jeg farga mitt mørk blond i dag og det ble bra,akkurat så brunt som jeg vil ha det:))

    3. Hahahahaha her føler jeg at ett bilde på bloggen blir ett krav fra oss leserne dine 🙂 Det går nok bra skal du se 🙂 Venter i spenning:)

    4. Da skulle du ha sett hvordan jeg så ut her isted! Jeg glemte fargen på øyebrynene mine og så ut som en sjørøver eller noe sånt! Har fått vaska bort det verste nå.. Håper katastrofen ikke ble så stor som du fryktet hos deg også, tenker du ble fin jeg.. Ha en fin lørdag ettermiddag og kveld 🙂

    5. Hehehe joda, jeg har gjort maange slike ting, som den sommeren det var så varmt at jeg tok saksa og klippet av det lange håret mitt, DET tok noen år å få tilbake ja

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg