Søndag og ny header

En litt bedre dag enn i går. Snart skal vi ut en tur og i ettermiddag/kveld skal jeg på jobb igjen. De er temmelig korte disse helgene i kveldsukene mine. Men det er bare tredje hver uke så det er ikke så ille. Egentlig. Selv om det var mye greiere å gå på jobb på denne tia før jeg traff drømmemannen.

Går litt rundt i halvsvima her, for jeg sover særdeles dårlig. Håper det snart går over, for det er ikke så bra å ha det sånn over lengre tid. Alt blir liksom galt da. Mulig det er det som allerede har skjedd? For alt er galt. Skal ingenting før tårene renner, jeg føler meg pjusk og stygg og kan ikke fatte at noen kan være glad i dette her .. og jeg er sykelig sjalu. På ting jeg selv setter sammen i hodet mitt, tatt ut fra intet .. På alt egentlig. Det er ikke noe godt å ha det sånn og jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre med det heller. Håper det glir over av seg selv like fort som det kom.

Jeg ser at jeg syter og klager for alt her. Og igrunnen var det jo det som var meninga med bloggen også. Den skulle være klagemuren min. En plass jeg tømte ut all elendigheten uten å plage omgivelsene mine. Men innimellom angrer jeg veldig for at jeg gjorde meg til kjenne her, at folk vet hvem jeg er. For det er masse jeg innimellom ville ha skrevet, som jeg ikke gjør nå, pga. dette. Mulig det er like greit som det er. Men på den annen side så hadde andre etter meg sannsynligvis fått svar på mye de lurer på i denne forhatte perioden. Ting jeg selv ikke finner svar på noen steder .. overgangsalderen .. uff, noen ganger kjennes det rett og slett ut som om jeg ikke klarer å komme meg gjennom dette her.

Men nå skal jeg iallefall ta med meg drømmemannen og kameraet ut i litt frisk luft. Før det begynner å regne. Ha en fin søndag der ute, hvor du nå måtte befinne deg. Og en liten ting til, takk for at du kikker innom, legger igjen koselige kommentarer og kommer tilbake dag etter dag. Til tross for at jeg til tider er veldig sløv til å kommentere på din blogg.

.. og headeren ja, den ble jeg faktisk veldig fornøyd med! :o)

4 kommentarer
    1. Så flott header da. Er imponert over kreativiteten til alle mine bloggvenner når det gjelder headere.
      Ha en god søndag du også.

    2. Woow, du er jo kjempeflink du 😉 Har du vurdert å bytte yrke til fotograf ? Sånn helt seriøst.
      Takk for dine flotte innlegg. Liker din ærlighet.
      Liker at du er så flink med ordene.
      Håper du får en fin tur, og koser deg før jobben.
      God Søndag 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg